سبکتگین جان تو میتونی از اتفاقی که برات افتاده سربلند بیرون بیای فقط اگه یه خورده از این احساسی برخورد کردنت کم کنی، داری کم کم همه بچه ها رو کلافه میکنیچرا فکر میکنی چیزی که تو فکر میکنی درسته و مطلق؟ خواهر من عزیز من اگه زندگیت و دوست داری یه خورده قوی باش،شاید خدا میخواد تو این اتفاق تو صبرت و تقویت کنی! من که هر روز اول از همه به تاپیک تو سر میزنم چون خیلی برام مهمه که چه اتفاقی میوفته برات ولی از الان به خودم و همه قول میدم که تا اطلاع ثانوی باهات قهرم چون اصلا به حرف گوش نمیدی و خیلی خود رأیی! این همه بچه ها بهت میگن به شوهرت کم محلی کن جواب تلفنش و نده بذار دلش برات تنگ بشه بهش التماس نکن بگو برو خودت پیگیری کن من که طلاق نمیخوام اونوقت تو همش یه سری حرفای بی ارزش که غذای گرم نمیخوره و بلا تکلیفه و ... تحویل میدی،تو رو به اون خدایی که میپرستی یه خورده فکر کن و یه خورده به مشاوره ها اهمیت بده. اصلا چرا تا حالا نرفتی مشاوره؟ موضوع به این مهمی میخوای با چند تا حرکت احساسی خودت حل بشه یا زود کم بیاری و زندگیت و از دست بدی؟ فعلا خداحافظ







چرا فکر میکنی چیزی که تو فکر میکنی درسته و مطلق؟ خواهر من عزیز من اگه زندگیت و دوست داری یه خورده قوی باش،شاید خدا میخواد تو این اتفاق تو صبرت و تقویت کنی! من که هر روز اول از همه به تاپیک تو سر میزنم چون خیلی برام مهمه که چه اتفاقی میوفته برات ولی از الان به خودم و همه قول میدم که تا اطلاع ثانوی باهات قهرم چون اصلا به حرف گوش نمیدی و خیلی خود رأیی! این همه بچه ها بهت میگن به شوهرت کم محلی کن جواب تلفنش و نده بذار دلش برات تنگ بشه بهش التماس نکن بگو برو خودت پیگیری کن من که طلاق نمیخوام اونوقت تو همش یه سری حرفای بی ارزش که غذای گرم نمیخوره و بلا تکلیفه و ... تحویل میدی،تو رو به اون خدایی که میپرستی یه خورده فکر کن و یه خورده به مشاوره ها اهمیت بده. اصلا چرا تا حالا نرفتی مشاوره؟ موضوع به این مهمی میخوای با چند تا حرکت احساسی خودت حل بشه یا زود کم بیاری و زندگیت و از دست بدی؟ فعلا خداحافظ

علاقه مندی ها (Bookmarks)