دوست عزیز
خدا هم تو رو میبینه هم شوهرتو و هم وضعیتتونو.
از کجا میدونی اگه تو این وضعیت نبودین وضعیت بدتری در انتظارتون نبود؟؟
درسته که سختی میکشی و ناراحتی . ما همه درکت میکنیم و باور کن که هرکدام سختیها و مشکلات خاصی داریم که با مشکل تو فرق داره اما وجود دارند.
عزیزم صبر کلید حل مشکلاته که تو الان به خاطر وضعیتت کمتر بهش توجه داری و میخوای هرچه زودتر از این وضع بیرون بیای .
شوهرت خودش بهت گفت پول ندارم و حتی واسه یه میلیون تومنی هم که باید به وکیل بده مشکل داره پس چطور اصرار میکنه که حتما باید مهریه تو رو بده ؟؟؟
ببین عزیزم اینکه ما میگیم صبر کن ، نگو مهریه نمیخوام ، نرو دنبال عقد نامه ، نگو موافقم و ... به خاطر این نیست که شوهرت به روز مجبور بشه باهات زندگی کنه .به خاطر اینه که فرصت بیشتری داشته باشه فکر کنه و اونم مثل تو احساسی تصمیم نگیره.
اون پول وکیلو نداره اونوقت مهریه تو و هزینه ای که برای خارج رفتن میخواد از کمجا میخواد جور کنه ؟
بذار تو حداکثر تلاشتو برای حفظ زندگیتون کرده باشی تا اگه جدا شدید بعدا غصه نخوری و عذاب وجدان نگیرتت که "ای کاش سعی خودمو مکیردم "
بذار تو 50 % حقی که تو این زندگی داری رو ازش محافظت کرده باشی..
تو تلاشتو بکن (منظومر التماس برای برگشت شوهرت نیست) نتیجه رو هم بسپار به خدا
برای طلاق دیر نیست عزیزم ، طاقت بیار
اصلا فرض کن طلاق گرفتی و تمام شده....
سعی کن اروم باشی![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)