سلام
متاسفانه برا بدست آوردن مجبوریم یه چیزایی رو از دست بدیم . سن شما برا ازدواج خیلی کم نیست ولی مشکل شغل و سربازی و دانشگاه و . . . اینا احتمالا فشار زیادی بهت میاره .
دوری و تفاوت فرهنگی و زندگی هم یه مشکلات دیگه برات ایجاد میکنه .
و اینکه بخوای چند سال نامزد هم باشید هم درست نیست و بازم مشکلات رو بیشتر میکنه .
درستش اینه من به عنوان یه دوست بهت امید بدم و ازت بخوام همه این مشکلات رو حل کنی و تا آخر پای دوست داشنت بمونی . ولی اینکار منطقی نیست . چون مطمئنم مشکلات زیادی سر راه ت هست و نمیدونم چقدر توانایی حل این مشکلات رو داری .
ولی یبار دیگه به این قضیه فکر کن و بازم همه چیز رو در نظر بگیر . از مشاور هم کمک بگیری بهتره .
در کل نظرم منفی هست و احساس میکنم خودم جای تو بودم اینکارو نمیکردم . منتظر نظر بقیه دوستان هم باش و خودت یه جمع بندی از مجموعه نظرات بکن . موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)