RE: خونه نمیاد و مي گه بايد از هم جدا شيم (لطفا راهنماييم كن
سلام عزیزم
به نظر من اشتباه تو در اینه که میخواهی خیلی زود به نتیجه برسی و صبر نداری
خواهش می کنم یه سری به تاپیک چکامه بزن و اونو با دقت هر چه تمامتر بخون
بعد بیا اینجا و نظرت رو بگو
اون صبر کرد خیلی هم زیاد اما مشکل تو اینه که اصلا صبور نیستی و میخواهی زودتر به نتیجه برسی
میدونم دل کندن از شوهری که عاشقش بودی و هستی خیلی سخته و میخواهی با جواب دادن به خواسته اون خودت رو کمی از حالت روحی بدی که داری نجات بدی تا به خیال خودت یه نقش اسطوره توی ذهن شوهرت پیدا کنی و با این کار ( طلاق توافقی سریع ) به اون بگی که همیشه به حرفش و خواسته اش احترام میذاری
اما عزیزم هر چیزی به جای خودش درسته
الان تو فقط باید به خودت - روحت و روانت ارامش بدی
به نظر من به گفته دوستمون لانلی اسکای گوش کن مرخصی بگیر برو مسافرت اگهع مسافرت زیارتی بری که چه بهتر
موبایلت رو خاموش کن تا یه مدت فقط و فقط سعی کن به چیزهائی فکر کنی و یا کارهائی رو انجام بدی که بهت ارامش میده
بعد تصمیم بگیر طلاق یا ادامه زندگی؟
خواهش می کنم به توصیه دوستان عمل کن اینجا سایت درددل نیست بلکه سایت روانشناسی و همدردیه
اگر برای خودت -زندگیت - آینده ات ارزش قائلی راحت تسلیم خواسته شوهرت نشو
بذار فردا که پشیمون نشی که چرا به حرف دوستان گوش نکردم
چرا از حق خودم ( مهریه ) گذشتم
چرا صبور نبودم
کاش
کاش
کاش
اما دیگه اون موقع این ایکاشها به درد نمی خوره
خواهش می کنم صبوری کن دوای درد تو فقط صبر هست
توکل به خدا کن
[size=large]حتي اگر تنهاترين تنهايان هم شوم باز هم خدا هست او جانشين تمام نداشته هاي من است .[align=center][/align][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)