سلام پريماه جان
نامزديتو تبريك مي گم
منم شاغلم ، شوهرم از وقتي عقد كرديم كارت عابر بانكشو داده به من كه هر وقت حقوق گرفت من اونو به حساب مشتركمون بريزم منم حقوقمو به اون حساب ميريزم تمام هديه هاي ازدواجمون هم توي اون حساب به اندازه خرجمون هم توي يه حساب ديگه ميريزم ، الان هم كه مي خواييم خونه بگيريم پس انداز هر دومونه (حتي طلاهايي كه تا حالا يه بار هم ازشون استفاده نكردمو فروختم )، البته من هنوز وارد زندگيه مشترك نشدم ولي تمام سعيمو مي كنم كه كمك حال شوهرم باشه ، هر چند كه بعد از عقد خرج زن را مرد به عهده مي گيره كه همون نفقه هست
شما همراه و شريك زندگي هم هستيد و در خيلي مسائل بايد با هم مشاركت داشته باشيد








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)