مریم جان نوشتی با عشق ازدواج کردم
دو تا بچه به دنیا آوردی
ده سال با همسرت زندګی کردی
ده سال از همسن و سالهات جوونتر به نظر می رسی ( شرایط خوب زندګی درش بی تاثیر نیست )
برامون بګو چی شده که این همه مثبت به تدریج به این همه منفی رسید؟؟؟
فکر نمی کنی یه مسیری را اشتباه رفتی و به تدریج به اینجا رسیدی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)