ظاهرا هردوتون ادمای منطقیی به نظر میرسید... به عقیده ی بنده این شمایید که باید تصمیم اخر رو بگیرید در قبال اون دختر و این رابطه پس هر چه زودتر تا وابستگی بیشتر نشده موضع خودتون رو مشخص کنید ...در ضمن میتونید برید خواستگاری و شرایطتون رو بازگو کنید اگه به توافق هم نرسیدید اینطوری خیالتون از هر بابتی راحته که اونچه رو که باید انجام میدادید انجام دادید و میتونید جدا شید... اگرم که به توافق رسیدید انشااله به پای هم پیر میشید...
چیزی که هست اینه که بیشتر ازین وقت هم رو تلف نکنید و تصمیم خودتون رو بگیرید
دریا








علاقه مندی ها (Bookmarks)