ببین دوست عزیز تو الان به این آقای به قول بهشت شماره 2 وابسته شدی،چرا ؟ چون خودت گفتی برای فراموش کردن مورد اول و در واقع خلاء عاطفی بلافاصله با اون رابطه پیدا کردی...این یعنی اینکه قبلا خصوصیاتش با وجودیکه خودش مایل به رابطه بوده، توجهت رو جلب نکرده بود و در شرایط عادی بهش پاسخ مثبت نداده بودی اما بعد از مورد اول به ناچار به سمتش رفتی ، این همون وابستگیه
در ضمن مشخص نیست واقعا قصدش ازدواج باشه که اگر بود زودتر حداقل کاری که میکرد این بود که با وجود جور نبودن شرایطش برای ازدواج خواستگاریت می اومد که خونواده ها بدونن شما قصد ازدواج دارید
یا اینکه بعد از اطلاع از خواستگار سوم حتما باید کاری میکرد که نکرده!
بنابراین شما کار درستی کردی که رابطه ات رو باهاش تموم کردی...
اما جدای از اینها دقت کن اگه اصلا از خواستگار سوم خوشت نمیاد و برای رهایی از خونه میخوای ازدواج کنی ، اینکارو نکن! چون این حس گریز از خونه باعث میشه درست تشخیص ندی و درست تصمیم نگیری و تصمیم نادرست هم عواقب بدی در پی داره.
با یکی دو جلسه گفتگو و ملاقات اگه دیدی از خواستگار سوم بدت نمیاد و پسر خوبیه ردش نکن عزیز من








علاقه مندی ها (Bookmarks)