ممنون اویژه عزیز
تو هم گفتی بعضی وقتا دجار حالات من میشه تو هم بنویس که چه جوری با این احساساتت می جنگی و کنار میای .به من هم یاد بده تا از زندگیم لذت ببرم و این قدر بهد منفی رو نگاه نکنم به من یاد بده چه جوری دوستش داشته باشم .به من یاد بده چه جوری دیده خودم رو نسبت به همسرم عوض کنم و اون رو با دید خوب ببینم![]()





پاسخ با نقل قول
اویژه عزیز سلام



اررررررررررررره دوستت دارم همسر عزیزم دارم تمرین میکنم دارم به خودم یاد میدم تا دیدمو نسبت به همسرم عوض کنم دوستت دارم چون تو همیشه پای گوشم زمزمه میکنی دوستت دارم همسرم ...................خدایا شکر

علاقه مندی ها (Bookmarks)