به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 مهر 90 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,871
    سطح
    32
    Points: 2,871, Level: 32
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    122

    تشکرشده 122 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول را نمیشه هیچ وقت از یاد برد !درسته ؟؟

    سلام .
    امیدوارم خوب باشین .
    اونروز بالاخره با مادرم صحبت کردم نظرش مثبت بود اما راجب پدرم گفت فکر نکنم بپذیر ...
    و نمی تونم راجب این موضوع باهاش صحبت کنم ..
    یه با بهم گفتین برم مرکز مشاوره آموزش و پرورش . ببخشین نتونستم پیدا کنم . جای دیگه ای را نمی دونین ؟
    الان دقیقآ همون کاری که شما گفتینو می کنم هر وقت یادم می آد دعاش می کنم . اما واقعا سخت .. یه آدم خیلی قوی را می خواد که من نیستم ....
    کاش می تونستیم بعضی وقتا بعضی چیز هارو تغییر بدیم ...
    یه مشکلی که برام پیش امده اینه که اطرافیانم راجبم اشتباه فکر می کنن . می دونم مشکل از نوع ارتباط برقرار کردن منه !!
    یکی از پسرای دانشگاهمون از یکی از دوستام جزو می خواست که جزو من دست دوستم بودو مال منو بهش داده بود دوستم . اونم پرسیده بود مال کیه ؟ دوستم تا اسم منو گفته بود اون آقا برگشته بود گفته بود وای همون دختر خشن ... !!!!!!!!!
    دوستم تا حدودی با اون آقا صحبت می کنه .. ولی نمی تونم رفتاری که با دوستای خودم دارمو با هر کسی داشته باشم اونم این که طرفم دختر نباشه ... یعنی خیلی پیش امده ... واقعا مشکل از نوع رفتار من که راجبم فکر کرده من خشنم ؟
    واقعا برام عجیب بود .. یکمم ناراحت شدم چون واقعا همیشه سعی کردم آروم باشمو زود عصبانی نباشمو سعی کردم مهربون باشم .... مطمئنأ مشکل از منه ....

    و راجب مخالفت پدرم چیکار می تونم کنم ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید نازنــیـــــــــن تشکرکرده است .

    نازنــیـــــــــن (جمعه 26 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به خواستگار قدیمی ام چه جوابی بدهم؟؟
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 دی 96, 00:11
  2. ایا در برخورد باخواستگارانم اشتباه کرده ام؟؟
    توسط SOGAND. در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 آذر 93, 16:38
  3. چه جوری تمومش کنم رابطه ای رو که خودم نمی خواستم واردش بشم؟؟
    توسط mehdiiii در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 92, 10:20
  4. انتخاب همسر رو 100% گذاشتم به عهده پدر و مادرم...درسته كارم؟؟
    توسط amiri25 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 شهریور 92, 10:36
  5. رفتارم درسته یا نه ؟؟
    توسط hamishegi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 20 آذر 89, 20:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.