به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: مشکل جدی تر از قبل (به راهنمایی احتیاج دارم)

    سلام دوست عزیز
    راستش من فکر می کنم که شما دو نفر این قدر درگیر دعواها و قهر و آشتی ها و تنبیه ها در این رابطه شده اید که فراموش کرده اید که خیلی از اصول و ویژگی هایی را که دو نفر برای ازدواج باید داشته باشند فعلا ندارید.
    شما دو نفر اصلا شناخت درستی از هم ندارید و در واقع شناخت شما بیشتر بر اساس برداشت های خودتان از حرف های ایشان است.
    این حرف های عشق و عاشقی و دوست داشتنی که می فرمایید هم شما و هم او خانم به نظر من خیلی زود است که این حرف ها را بزنید.
    عشق با شناخت بوجود می آید وگرنه عشقی که بدون شناخت طرف مقابل وجود داشته باشد تنها وابستگی احساسی است.
    اون خانم اگر عاشق شما باشد پدرش را راضی می کند و اگر تنها به عنوان یک خواستگار که می تواند برای بقیه ازش تعریف کند به شما نگاه کند مطمئنا در این راه برای شما سختی های زیادی بوجود می آورد
    اگر پدر ایشان تنها دلیل مخالفتش درس خواندن ایشان باشد این دلیل برای همه ی خواستگارهای دیگرش هم وجود دارد پس از اینکه این خانم برمی گرده میگه که خواستگار دارم و می خواهم ازدواج کنم نترس چون پدرش تا درس نخوانده نمی گذارد که ازدواج کند مگر اینکه این دختر خانم عاشق خواستگارش باشد و پافشاری کند( در این صورت عاشق شما نیست)
    اگر هم پدرش بهش اجازه بده که با بقیه ازدواج کند و فقط برای شما این شرط را گذاشته به نظر من یا اصلا پدر ایشان خبر از موضوع ندارد و این نظر خود دختر خانم است یا پدر ایشان می خواهد محترمانه شما را رد کند.
    به نظر من اگر واقعا درگیر این رابطه هستی بهشون اطلاع بده که صبر می کنی تا درس بخواند و بعدش اقدام
    می کنی و یک مدت کلا رابطه ات را کمرنگ کن تا هم شما و هم اون خانم از خودتان و خواسته هایتان و فرق بین عشق و وابستگی بیشتر شناخت پیدا کنید.
    موفق باشی






  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده است .

    mahsa_mhmh (پنجشنبه 29 مهر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. واقا به کمک و راهنمایی احتیاج دارم دیگه ذهن خودم نمیکشه
    توسط homan74 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: شنبه 12 خرداد 97, 12:53
  2. راهنمایی جهت کنترل خشم احتیاج دارم
    توسط Amir A در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اسفند 96, 15:15
  3. تقاضای راهنمایی در مورد نتیجه مطالعه یک کتاب
    توسط sina2004 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 25 آذر 90, 11:36
  4. احتیاج به راهنمایی وهمفکری دارم .لطفاااااااااااا
    توسط پانیز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 31 شهریور 89, 08:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.