پریسا جون بنظر من رابطه شما بیشتر احساسی هست تا عقلانی و منطقی ، از طرفی سن ازدواج شما خیلی پایین هست و زوده که فکر کنین موقعیت ازدواج پیش نمییاد ، مسئله قد و قیافه بنظر من مهم هستند ولی تا یک حد قابل قبول و نباید زیاد حساس شد روی این قظیه شاید این آقا اخلاقهایی داشته باشه که اصلا بعدها این به چشم نیاد ولی اینجور که معلومه شما به قد اهمیت میدین و قد کوتاهیش رو نمیتونین قبول کنین پس بهتره از الان تا وابسته تر نشدین جدا شین درصد خیلی کمی وجود داره که بعد ازدواج مشکل قدش براتون حل شه چون خیلی حساسی تا با این قضیه کنار نیومدی اصلا ازدواج نکن








علاقه مندی ها (Bookmarks)