میزانی شکه شدم وقتی خوندم. این رفتار رو از آقایون شنیده بودم. اما از خانوما نه!
چی بگم والا!!!!
فکر کنم شما در اون زمان انتخابتون زیاد جالب نبوده. طرف اگر آدمی باشه که به ثبات رسیده باشه و به قولی پخته باشه نباید این رفتار غیرمسیولانه رو نشون می داد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)