به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 فروردین 90 [ 14:21]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    3,245
    سطح
    35
    Points: 3,245, Level: 35
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟


    سلام خسته نباشيد

    شماها اگه كسي بهتون بي احترامي كنه يا تحقيرتون كنه و براتون ارزشي قائل نباشه و هر رفتاري و يا حرفي كه توي دلشه بهتون بگه بدون اينكه رعايت كنه و به اين فكر كنه كه شما ممكنه ناراحت بشيد باهاش چكار ميكنيد؟ چه برخوردي انجام ميدن؟

    تو رو خدا اگه كسي ميتونه كمكم كنه

    دو سه سالي هست كه شديدا از اطرافيان حرف ميخورم يا بهم بي احترامي ميكنن

    اگه جوابشون بدم حتي مودبانه زود بهشون بر ميخوره ديگه دورتو تا ابد خط ميكشن يا صد برابر بيشتر جوابتو ميدن كه تو پشيمون ميشي از حرف زدن !! من نميدونم هميشه اين سوال براي من هست چرا آدما به خودشون اجازه ميدن هر رفتاري كه ميخوان انجام بدن ما نبايد ناراحت بشيم ولي اونا هر كاري دوس داشته باشن انجام ميدن تا كوچكترين حرفي هم بر خلاف ميلشون بزني باهات قهر ميكنن و واويلا ميكنن!!

    من تا حالا چند راه رو امتحان كردم در برخورد با اين جور آدما اين شده نتيجش:

    يكي اينكه جوابشونو بدي كه گفتم نتيجه اش دلخوري بيشتر، قهر و ...

    اگه هم سكوت كني كه بهشون بفهموني جواب ابلهان خاموشي است و من شخصيتم مثل تو نيست كه مثل خودت باهات برخورد كنم ، با اين سكوتي كه من ميكنم بجاي اينكه متوجه حركتشون بشن و يا شرمنده بشن از رفتاري كه كردن بيشتر از سكوتت سو استفاده ميكنن و به راهشون ادامه ميدن و دفعه بدي از اين كه هست بدتر ميكنن. يا اينكه فكر ميكنن وقتي تو سكوت ميكني پس حق با اونا بوده كه تو ساكت شدي و هيچ حرفي نداري بزني !!!

    من توي تمام مدت زندگي نديدم تا حالا سكوت كرده باشم يا مودبانه و محترمانه حرفي زده باشم در مقابل اين رفتارهاي نادرست كه طرف عكس العمل خوب نشون بده !!

    خيلي دوس دارم واقعا بدونم با اينجور آدما بايد چكار كرد ؟؟؟؟



  2. 3 کاربر از پست مفید negar20 تشکرکرده اند .

    negar20 (پنجشنبه 10 آذر 90), Pooh (دوشنبه 18 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  2. * اين باغ روحانيست اين، يا بزم يزدانيست اين؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 آذر 90, 14:49
  3. همسرم ارزشي براي من قائل نيست
    توسط mah_tisa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 شهریور 88, 17:29
  4. »» مي داني عشق حقيقي چيست ؟
    توسط آرمان 26 در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 فروردین 88, 12:25
  5. نظر شما در مورد سر كار رفتن خانومها چيست ؟
    توسط mahsa-kh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 27 مهر 87, 16:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.