به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 120

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 دی 89 [ 19:46]
    تاریخ عضویت
    1389-3-26
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,487
    سطح
    30
    Points: 2,487, Level: 30
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختری در آستانه خود کشی

    سلام
    راستش چند روز پیش دوباره با خانوادم درگیر شدم . خیلی خیلی شدید . میخواستم از خونه برم . خیلی حالم بد بود . خانواده گرفتن و نگذاشتن و گفتن باید بریم دکتر 2 روز زجر آور رو تحمل کردم تا نوبت دکترم رسید . متاسفانه طرف یه دکتر خیلی خیلی سطح پایین بود . من حرفامو براش تعریف کردم و با اینکه بهش توضیح دادم که تو باید حرفای منو ثابت کنی من اومدم اینجا که تو حرفای منو ثابت کنی و بهم کمک کنی تا حق خودمو بگیرم اون مادرمو صدا کرد و خیلی بچه گانه حرفای منو تحویل مادرم داد .مادرمم هی جلوش عجز و لابه می کرد که خانوم دکتر دستم به دامنت کمک کن دخترم هی میگه ما این کارو کردیم و اون کارو کردیم کاراش نتیجه داد ودکتر برگشت به من گفت تو باید حرفاتو ثابت کنی تو باید واسم مدرک بیاری تو باید استادتو بیاری تا حرفاتو تایید کنه تو که میگی بابات میخواد تو رو بندازه دیونه خونه باید واسم مدرک بیاری گفتم که من اگه میتونستم مدرک پیدا کنم که پیش دکترنمیومدم خودم مدرک رو نشونشون میدادم وحرفامو ثابت میکردم . چند تا راه بهم گفت گفت میکروفن بگذار خونه گفت با موبایلت حرفاشونو ضبط کن .استادتو ورداربیار و از این چیزا . حرصم گرفته بود داشتم می مردم آخرش گفت باید یه تست روان شناسی بدم وقتی رفتم بیرونتا تست بدم دیدم مادرم داره با دکتر پچ پچ میکنه سریع رفتم جلو و دیدم حرفاشون قطع شد دیگه حال خودمو نفهمیدم و گفتم من دیگه تست نمیدم و زدم از مطب بیرون و رفتم خونه . خیلی حالم بد بود گفتم به خدا که دیگه من هر کاری میکنم به فکر همه کاری افتاده بودم از مواد . فرار . هر کاری .. اما اومدم خونه دیدم هر کاری کنم خودمو بد بخت تر از این کردم گفتم دیگه خودمو راحت میکنم و واقعا" قصدشو داشتم . و هی به خدا میگفتم که من رو به خاطر این کار به جهنم نبره چون که خودش حال و روز منو میبینه و من چاره دیگه ای ندارم بالاخره از دست زدن به خیلی کارا که بهتره . خیلی گریه کردم وباهاش حرف زدم ولی یه مرتبه دلم آروم شد میدنید یه فکری به ذهنم رسید . گفتم مگه خانوم دکتر نگفته من دچار توهم شدم مگه مادرم نگفته ما این کارارو نکردیم و همش دروغه چرا من نرم و با این فکر زندگی نکنم ؟ مگه دکتر نگفت که از این به بعد همه حرفاشونو ضبط کن پس دیگه اونا جرات ندارن حرفی بزنن . جرات ندارن منو ماخذه کنن . جرات ندارن منو دیونه کنن و بفرستن جایی . جرات ندارن هیچ شرارتی بر علیه من کنن . منم رفتم بهشون گفتم که آره من مریض بودم ولی دیگه خوب شدم . دیگه از اون فکرای بد نمیکنم . دارم سعی میکنم باهاشون خیلی قاطی شم اینجوری حد اقل بهونه ای ندارن کاری کنن . فعلا" که اینجوری تظاهر میکنم .و به نظرم خیلی به نفعم هست که اوضاع اینجوری باشه . ولی مردمو که نمیشه گول زد میدونم باید خیلی تلاش کنم تا به موفقیتهایی برسم وبتونم نظرشون رو عوض کنم تا منو قبول داشته باشن . ولی بعضی وقتا خیلی دلم میگیره میدونید خیلی سخت آدمو خودشو به خنگی بزنه .

  2. کاربر روبرو از پست مفید parnaz88 تشکرکرده است .

    parnaz88 (دوشنبه 08 شهریور 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ترس های مبهم و استرس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 12:37
  2. داستان غم زندگیه من
    توسط پدربزرگ در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 23 تیر 91, 11:05
  3. داستان زندگی کارافرین برتر کشور..احد عظیم زاده
    توسط بهار.زندگی در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 تیر 91, 14:49
  4. نقش ورزش در کاهش استرس(مدیریت استرس)
    توسط keyvan در انجمن تاثیر متقابل ورزش و روان
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 21 فروردین 88, 10:57
  5. داستانی از عشق (داستان کوتاه)
    توسط هوشیار در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 87, 17:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.