آره همون اول که توسايت برام پيام گذاشته بود با هدف ازدواج بود وبلافاصله همديگرو ديديم بعد ايشون تماس گرفتن که ميخوا د اين رابطه رو با هدف ازدواج ادامه بده رابطمون در حد بيرون رفتن و رستوان همين نه بيشتراونم بعدارز ساعت کاري من درسم تموم شده و والان در يه سازمان نيمه خصوصي کار ميکنم ايشون هم داره رو پايان نامه ارشدش کار ميکنه البته قرار ازاين هفته بره سرکار يه کار خوبه دولتي با حقوق مناسب خيلي دوست داره سريعتر سرو سامان بگيره خانوادش شهرستان زندگگي ميکنن و هردوشون معلم هستن ميگفت تنها مشکلش براي ازدواج اينکه کار پيدا کنه و نسبت به من به يقين برسه البته ما درمورد يه سري مسائلمثل تعهئد اخلاق خانواده صحبت کرديم وليچيزي که باعث نگراني من ميشه اينه که ايشون يه موقع هايي خيلي تماس ميگره اسمس ميزنه اما بعضي روزا هم اصلا انگارنه انگار خيلي سرد وبي تفاوت برخورد ميکنه در ضمن اوناوايل يه شب اسمسززد خداحافظي کرد و لي من اصلاجوابشو ندادم فرداش خودشتماسگرفت گفت من ميخواستم ببينم چقدربراي تو مهم هستم و .......الان واقعا نميدونم بايد چيکار کنم
راستي يه خواستگار هم دارم که شرايط کاريش و خانوادگيش خوبه اما به دلم نمشينه رفتارش









علاقه مندی ها (Bookmarks)