
نوشته اصلی توسط
hpparisa
وقتی کنار هم هستیم خیلی به هردومون خوش میگذره و هردومون احساس خوبی داریم. اخلاق و رفتارش با من طوری هست که احساس امنیت و آرامش میکنم، احساسی که تا حالا با کسی نداشتم.
نه! اشتباه نکنید، عاشق نیستم فقط در مورد تجربه هایی صحبت میکنم که تا حالا نداشتم و در کل میخام بگم که بودن با این آقا بهم احساس خوبی میده.
همه اینها تا زمانی هست که هنوز کنار هم راه نرفتیم! وقتی تو خیابون کنار هم راه میریم موجی از شک و تردید و احساس بد هست که به سمتم میاد. ما کاملا با هم همقدیم و وقتی من کفشی بپوشم که کمی پاشنه داشته باشه قدم از اون بلندتر میشه.
من مثل سوسن خانم فرشته نیستم که به این راحتی با این موضوع کنار بیام و تصور میکنم این حق منه که با کسی باشم که از لحاظ ظاهری لااقل در حدنرمال باشه و به من بیاد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)