سلام به همه دوستان خوبم
اومدم بنويسم كه اين دوست من رابطشو با اين آقا كاملا تموم كرد
چون واقعا از بعد اين اتفاق نتونست اعتماد قبليو مثل گذشته بهش داشته باشه
منم چون دوست خيلي خوبي هست برام خيلي خوشحال شدم از اين كارش
خوشحالم كه دختري چشماشو باز كرده به روي واقعيت و خودشو گول نزده
ترجيه مي دهم سوار دو چرخه ام باشم و به خدا فكر كنم تا اينكه در كليسا باشم و به دوچرخه ام فكر كنم
(چارلي چاپلين)









علاقه مندی ها (Bookmarks)