به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 89 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,646
    سطح
    31
    Points: 2,646, Level: 31
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟

    ما مثل اینکه با کلمات لزوما و شاید و میانگین و ... مشکل داریم ...

    در حالت کلی و میانگین، محل آشنائی یکی از فاکتورهای مثبت یا منفی ازدواج هست...

    ضمنا درست هست که شناخت همه چیز هست ولی مشکل اینجاست که چون ما نمیتونیم به شناخت برسیم در نتیجه مجبوریم طرف رو تخمین بزنیم... این تخمین بر اساس پارامترهائی هست که یکیش میتونه محل آشنائی باشه...

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 دی 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1389-4-19
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    4,259
    سطح
    41
    Points: 4,259, Level: 41
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 302 در 134 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟

    من که خودم دودلم یعنی نتونستم بفهمم کدوم یکی بهتره
    شما گذشته ی طرف واستون مهمه؟
    دوست دارین طرفتون پاک بوده باشه؟
    به نظر من تو روش سنتی ادم می فهمه که دختره پاکه یا نه مثلا تو محلشون همه به پاکی میشناسنشون البته شرط لازمه نه کافی
    البته من که پسرمو شانس دارم واسه انتخاب های بیشتر من نظرم اینجوریه
    ولی واسه دخترا که خوب شاید اگه بشینین تو خونه شاید هزار سال دیگه هم اون پسر مورد نظرتونو نبینین
    ولی این هم هست که تو سنتی ادم فقط قیافه رو میبینه ولی نمی دونه که شاید طرف قبلا با ده نفر دوست بوده
    که فکر میکنم معلوم میشه دیگه بالاخره تو محله و دانشگاهو ........ ولی منظورم این نیست که تا بفهمم دست به بدن یه دختر نخورده فوری خوشم بیاد و بگم این مناسبه
    بالاخره خواهر و مادر آدم شناخت از یکی دارن که معرفیش میکنن دیگه
    که اخلاقش چه جوره ایا خوش قلبه یا نه ایا پاکه یا س داشته
    ایا خیر خواهه؟ ایا فکرش پاکه و ...............

  3. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟

    siavash.x،بیشتر رو حال آدما تحقیق کن.از گذشته آدما باید گذشت.

  4. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟

    ببين سياوش جان ،‌اين چيزي نيست كه بتوني مطمئن باشي
    من دختري رو ميشناسم كه تا حالا با 100 تا پسر دوست بوده ولي به كسي كه الان باهاش ازدواج كرده گفته كه من تا به حال با هيچ كس دوست نبودم و اونم نميتونه بفهمه ،‌ميدوني چرا ؟
    چون اون دختره با پسرهاي قبلي با ايرانسل اعتباري در تماس بوده كه اونم انداخته دور و با هيچ كدوم هم در نزديكي محل زندگي خودش قرار نذاشته و واسه اين كسي نميدونه و اونم راحت دروغ ميگه ....

    يا عزيز من خودم تا حالا با يك نفر دوست بودم اونم به قصد ازدواج ، ولي بعد از 2 سال و نيم رابطه مون رو تموم كردم به دليل اينكه اون فرد مناسبي نبود
    حالا بر فرض اگه من نخوام ، ميتونم به همسر آينده ام نگم كه با كسي دوست بودم ( بر فرض مثال گفتما !!! حالا اين يه جمله رو تابو نكنين) چون به غير از پدر و مادر و چند تا از دوستاي دانشگاهم كسي از اين رابطه خبر نداشت .... پس ببين اين چيزها معلوم نميشه !!!
    حالا دختري رو كه مادر و خواهرت هم برات پسند ميكنن ، دليلي نداره كه حتما گذشته ي بدون پسري رو تجربه كرده باشه ، چون اين چيزها رو نميشه توي بوق كرد و جار زد و خوب خيلي ها نميفهمن
    به نظر من اگه خود طرف نخواد كه بهت بگه تو هيچ موقع نميتوني به طور كامل از گذشته اش مطلع بشي اينو يادت بمونه

    در مورد مشكلات سر كار هم خوب تا حدي حرفاي blu-sky رو قبول دارم و اينم يكي از معايب ازدواج با همكار هستش .....

  5. کاربر روبرو از پست مفید حنان تشکرکرده است .

    حنان (یکشنبه 27 تیر 89)

  6. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 دی 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1389-4-19
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    4,259
    سطح
    41
    Points: 4,259, Level: 41
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 302 در 134 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟

    پس معیارتون همون جمله معروفه که میگه میزان حال فعلیه افراده و............. من اینجا جوابی نمی نویسم چون موضوع تاپیک رو عوض میکنه میرم تو تاپیک خودمامیدوارم بیاین اونجا چون سوالهایی رو هم مستقیما از خودتون می پرسمو(حنان و ..) یکی ازمشکلاتمو مطرح میکنم. خدا رو شکر میکنم که این وبلاگو سر راهم قرار داد

  7. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 89 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1389-2-28
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    2,646
    سطح
    31
    Points: 2,646, Level: 31
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آيا ازدواج با همكلاسي يا همكار اشتباهه؟؟؟

    به نظر من میشه تا حد زیادی فهمید که طرف توی چه تیپی بوده... شاید نشه نظر قطع داد ولی میشه شرایط بالقوه رو شناخت...
    از طرفی در واقع (انتزاعی) گذشته مهم نیست این حال هست که مهم هست و باید با توجه به شناخت به این مسئله رسید و نظر رو بر اساس شناخت فعلی داد ولی در عمل چون شناخت کامل نیست گاه وسوسه میشیم که به گذشته رجوع کنیم ...


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با پرخاشگري و قدرنشناسي همسرم و خانواده‌اش چه كنم؟؟؟
    توسط A'srin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 آبان 91, 01:13
  2. +ارتباط جنسي قبل از ازدواج چرا و چرا ؟؟؟
    توسط بهاره در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 78
    آخرين نوشته: شنبه 08 بهمن 90, 17:31
  3. بي حسي همسرم؟؟؟
    توسط saba77 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 تیر 90, 14:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.