سلام سوزان عزیز
به همدردی خوش آمدی
گفتنی ها را دوستان عزیز و مدیر محترم گفتند ، من هم اضافه می کنم
سوزان ابتدا عقلانی برخورد کرده ، این یعنی این که سوزان خوب میتونه بر خودش مسلط شود . و اما اکنون کمی احساساتی شده ، اما چون همون عقلانیت در اون رنگ و بویی قوی تر داره نسبت به احساسش و درست بودن این وضعیت تردید کرده و اومده اینجا راهنمایی بگیره . حسن دیگه سوزان اینه که به نظر میرسه عجول در نشان دادن احساسات نیست و اینها خیلی خوبه و آفرین بر شما .
در ذیل لینکی را برای شما قرار می دهم که داستان دختری است که جذب یکی از همین آقا رییسها شد و......
خودت بخونی بهتره:
کلیک کن >>> کاش من هم زیبایی شما را داشتم







:

علاقه مندی ها (Bookmarks)