سلام دوست عزیز.خوبه که آدم معیارهای خودشو بدونه اما بعضی معیارها ممکنه اشتباه باشه.شاید بتونید کسی رو با این معیارها پیدا کنید و حتی ازدواج کنید ولی به نظر من بعد از ازدواج با مشکلاتی مواجه میشید.شما معیارهای اصلی رو فراموش کردید!در مورد معیاراتون بیشتر فکر کنید.
با آرزوی موفقیت![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)