سلام دوست عزیز
بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه تو با کسی
با وجود همه بزرگوارانی که اینجا حضور دارن خواستم من نیز چند تا جمله بگم
من تا حدی شرایط شما رو درک می کنم شما به واقع زندگی که اکنون دارین رو به رابطه با اون فرد ترجیح می دین هم به دلائل غقلی هم عاطفی
اما تعبیرتون از این رابطه به عنوان عشق رو به یه سمت دیگه تغییر بدین من به معنای واقعی و عمیق دریافتم که اگه نگاهمون رو در پس تجربه ها و رخدادهای زندگی عوض کنیم حوادث زندگی رنگ دیگری برای ما خواهند داشت
من مشابه تجربه شما رو در فردی دیدم و تا حدودی درکتون می کنم
به این اتفاق یا آشنایی به عنوان واقعه ای نگاه کنین که فقط خواسته یک بعد از خودتون رو به شما نشون بده همون ایعادی که از جانب دیگران نادیده گرفته شده.به عنوان آشتی با بخشی از وجود خودتون نگاه کنین
به عشق و احساس در زندگی عمیق تر نگاه کنین وجود خودتون رو باور کنین و قدرت های خودتون رو بشناسین
زندگی هیچکس بدون خلا نیست هیچکسی بدون مشکل نیست شما به این اتفاق به عنوان یه میدان برای تقویت خودتون نگاه کنین و بی واسطه بذارین اون نیروی عظیم عشقی که در وجودتون نسبت بهش به شناخت رسیدین اطرافیانتون رو گرم کنه مگه خود عشق مهم نیست باور کنین می بینین زندگیتون تغییر کرده و شما کس ذیگه شدین
این یه مرحله از زندگی بود برای شناخت خودتون
این نیروی قشنگ رو هدایت کنین به زندگی خودتون و از این به بعد با خدا رابطتون رو قشنگ تر کنین باور کنین که قلبها بدست خداست اگه بخواین می تونین و شما با توجه به نوشته هاتون خواستتون به زندگی اکنون شماست
در پناه خدایی که عشق می ورزد بدون چشم داشت
چقدر خودتون خودتون گفتم!!![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)