به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 34
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    281
    امتیاز
    5,227
    سطح
    46
    Points: 5,227, Level: 46
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 402 در 153 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    برای شما که آدم مقیدی هستی خیلی راحت مشگلت حله هر چی مذهب میگه (مذهب:نقشه راه )میگه تو هر کار به خدا توکل کن از تو حرکت از خدا برکت هم کفو پیدا کن(مشابه )تو کار خودت رو بکن !به قولی :ما مکلف به گرفتن نتیجه نیستیم مکلف به انجام وظیفه هستیم .تمام دقت رو بکن و بعد هر چه خدا خواست اگه درست انتخاب کنی در مسیر زندگی درست کار کنی مشگل چرا ؟شما منفی رو گفتی من مثبت :زنهایی رو میشناسم که در یه گردان سرباز سالم هستند ،زنهای بیوه ای میشناسم که حتی ازدواج مجدد هم نمیشوند و میگویند یه بار و یه شوهر تا آخر عمر هم جوان و هم زیبا و حتی خواستگار پولدارو مومن که به قول یه دوستم اگه اونها خواستگاری دوستم میامدند اون حاضر بود تغییر جنسیت بدهد!،زنهایی میشناسم که شوهرشان همه کاره هستند ولی یه موی اونها رو نمیتوانی ببینی و....ویه قصه مهندس و مومن موقع ازدواج اتفاقی با یه فاحشه اشنا شد که به اجبار مالی تن به اینکار میداد اون با خودش عهد کرد اگر زن قول بدهد از این کار دست بردارد اونو بگیره و الان سالهاس که اینها با چند بچه و زندگی سالم زندگی میکنند !زندگی خیلی زیبایها داره که فقط بخواهی ببینی.

  2. کاربر روبرو از پست مفید omed تشکرکرده است .

    omed (شنبه 25 دی 89)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    شما چرا تا این حد دچار بدبینی هستید . خیانت در هر صورت چه برای زن و چه برای مرد بسیار ناپسند و زشته . فکر نمی کنم کسی که خودش به تعهداتش پایبند باشه به هیچ وجه بتونه خیانت طرف مقابلش رو تحمل کنه .

    بله تو جامعه ما متاسفانه بعضی چیزها عادی شده و قبحش از بین رفته و وفتی محیط جامعه به همین صورت باشه کسی که زمینش رو داره به خودش اجازه هر کاری رو میده .
    من هم مثل شما به هیچ وجه نمیتونم خیانت رو بپذیرم و به نظرم هیچ توجیهی برای خیانت وجود نداره اما این دلیل نمیشه که بدبین باشم و با دیدن خیانت های دیگران همش به این فکر کنم که سر من هم این بلا میاد شما با این فکر و تمرکز رو این موضوع بدتر کمک می کنید که واقعا براتون همچین چیزی اتفاق بیافته . (از هرچی بترسی.....)

    شما اگر خودتون پایبند هستید و اهل خیانت نیستید و به خودتون مطمئنید که درست انتخاب می کنید پس دلیلی نداره که بترسید و تا این اندازه بدبین باشید .
    شما باید دنبال کسی باشید که با شما هم فکر باشه و مثل شما به تهداتش پایبند باشه و از خیانت بدش بیاد و نتونه تحملش کنه . باید درست انتخاب کنید و از خدا هم کمک بگیرید .


    موفق باشید

  4. 3 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (شنبه 08 خرداد 89)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 شهریور 89 [ 23:15]
    تاریخ عضویت
    1389-1-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    2,383
    سطح
    29
    Points: 2,383, Level: 29
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 32 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    بازم سلام.تا حدودي با حرفاتون موافقم ولي من جوابمو نگرفتم.فقط اين جمله تو قرآن منو آروم ميكنه:زنان پلید برای مردان پلیدند و مردان پلید برای زنان پلید و زنان پاك برای مردان پاك هستند و مردان پاك برای زنان پاك.
    كاش يه زن تو اين سايت پيدا ميشد كه تجربه خيانتو داشته باشه.شايد اون بهتر ميتونست بعضي چيزارو روشن بكنه.يعني كسايي كه مثل آب خوردن دارن خيانت ميكنن,قبل از ازدواجشون هم فكر ميكردن كه اين كارو انجام بدن؟؟
    امروز شبكه چهار يه قاضي آورده بود تو برنامه ارديبهشت,نميدونين چه چيزايي ميگفت!!آدم شاخ در مياره از دست بعضي از كاراي اين زنها.ميگفت كه يكي داشت يه sms بد به يكي از دوستاش ميفرستاد.بعد اين sms اشتباهن به دست يه پسر كه سرش درد ميكرد واسه اين كارا ميرسه.بعد اين پسر سيريش ميگرده اين زنو پيدا ميكنه.تحديدش ميكنه كه من sms تورو دارم و ميخوام به شوهرت نشون بدم.....بله اين زن به خاطر يه sms اشتباه حاظر ميشه دو سال به شوهرش خيانت كنه.كه شوهر ميفهمه و اون پسرو به قتل ميرسونه و...
    آدم چقدر ميتونه احمق باشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟
    گفتن اين حرفا كه (مثبت باشو,نيمه پر ليوانو بخورو.....)خيلي آسونه.ولي نميشه دوستان,وضع خيلي بدتر از اين حرفاست.
    نميخوام فكر كنيد بيمار رواني هستمو گوشه گيرو... .تو دوران دانشجويي كسي بودم كه حتي دانشجو هاي رشته هاي مختلف منو به اسم ميشناختن,يه جورايي با اكثر افراد دوست بودم,استادي نبود كه جلسه دومو سوم ترم منو به اسم نشناسه.......
    ولي خوب الان...يه سد بزرگ به نام ازدواج جلومه....
    كاش اين دخترا يكم واسه خودشون ارزش قاعل بودن كه اينطور مثل يه...جاذبه هاي جنسي خودشونو واسه هر كسو ناكسي به نمايش نذارن.جالب اينجاست وقتي باهاشون حرف ميزني ادعاي روشن فكريو,متمدن بودنشون ميشه.اينجاست كه ميخوام با پشت دست بزنم تو........
    ديگه حالم به هم ميخوره وقتي تو خيابوناي شهر قدم ميزنمو اين آدمارو ميبينم.
    بيخيال بابا,از ما مثبت انديش در نمياد!!!!!!!!!!

    ممنونم از نظراتون.بازم منتظرم تا شايد بتونيم با هم اين مشكلمو حل كنيم.

  6. 2 کاربر از پست مفید pouya88 تشکرکرده اند .

    pouya88 (پنجشنبه 19 فروردین 89)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط pouya88

    كاش يه زن تو اين سايت پيدا ميشد كه تجربه خيانتو داشته باشه.
    !!!
    بله اين زن به خاطر يه sms اشتباه حاظر ميشه دو سال به شوهرش خيانت كنه.كه شوهر ميفهمه و اون پسرو به قتل ميرسونه و...
    آدم چقدر ميتونه احمق باشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟
    اون زن بخت برگشته احتمالا همسری با تفکرات شما داشته که مطمئن بوده هر چی برای همسرش توضیح بده که sms اش اشتباهی رفته تو کت آقا نخواهد رفت و خانم در هر صورت محکوم به خیانت خواهد شد. در واقع تفکر همسر باعث سوق خانم به سمت خیانت شده.
    گفتن اين حرفا كه (مثبت باشو,نيمه پر ليوانو بخورو.....)خيلي آسونه.ولي نميشه دوستان,وضع خيلي بدتر از اين حرفاست.
    نميخوام فكر كنيد بيمار رواني هستمو گوشه گيرو... اينجاست كه ميخوام با پشت دست بزنم تو........
    ديگه حالم به هم ميخوره وقتي تو خيابوناي شهر قدم ميزنمو اين آدمارو ميبينم.
    بيخيال بابا,از ما مثبت انديش در نمياد!!!!!!!!!!
    توصیه میکنم مشکلتان را پیش یک روانشناس بالینی ببرید. و تا طرز فکرتان اصلاح نشده مطلقا به ازدواج فکر نکنید.

  8. 4 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 19 فروردین 89)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 بهمن 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-12-03
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    2,945
    سطح
    33
    Points: 2,945, Level: 33
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 353 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: +خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    سلام پویا جان
    من فکر می کنم که شما دیگه زیادی بدبین شدی و چشمت ترسیده این قدرها هم خانم ها خیانت کار نیستند.
    شما اگر ازدواجی با شناخت نسبتا کامل داشته باشید و صمیمیت کافی بین شما و همسرتان باشد و توجه کافی به همسر و زندگی زناشوییتان داشته باشید و مشکل غیر قابل حلی نداشته باشید مطمئنا هیچ وقت همسر شما خیانت نمی کند.
    به جای اینکه همش افکار منفی را در ذهنت مرور کنی ،در انتخاب همسر و در ارتباط هایت سعی کن که شناخت بیشتری پیدا کنی و بیشتر روی رفتارها و فرهنگ ها و خانواده ی طرفت تمرکز کن مطمئن باش می توانی شناخت خوبی پیدا کنی و درصد ناموفق بودن ازدواجت را بسیار پایین بیاوری
    و در اخر این را هم بهت بگویم که من زنان مومن و نماز خونی را دیده ام که بسیار بسیار کثیف بوده اند و کارهایی را می کردند که من حتی نمی تونستم فکرش را بکنم و در عین حال زنان بی دین و بسیار ازادی را دیده ام که انقدر به
    همسر و خانواده شان متعهد بوده اند که خدا می دونه
    پس هیچوقت فکر نکن دین می تواند باعث پاک بودن و متعد بودن کسی شود،شخصیت و فرهنگ و دیدگاه یک زن است که او را متعهد می کند و کسی که دیدگاه تعهد نداشته باشد دین هم نمی توان جلودار او باشد
    موفق باشی دوست عزیز

  10. 2 کاربر از پست مفید mahsa_mhmh تشکرکرده اند .

    mahsa_mhmh (چهارشنبه 25 فروردین 89)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: +خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    همونطور که بی دل عزیز گفتن شما تا این مشکلتون برطرف نشده اصلا به ازدواج فکر نکن .

    شما چرا فقط رو این موضوع زوم کردید آیا معیار دیگه ای جز این که طرف مقابل خیانت کار نباشه ندارید .

    شما باید به مشاوره مراجعه کنید تا از این بدبینی نجات پیدا کنید .

    شما انقدر روی مساله خیانت زوم کردید که به نظرتون تمام مردهای اطرافتون بهشون خیانت شده و تمام زن های اطرافتون هم خیانت کارند ، یعنی همه بد هستند هیچ کس خوب نیست. مشکل از خود شماست نه اطرافیانتون .

  12. 2 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (سه شنبه 31 فروردین 89)

  13. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 شهریور 89 [ 23:15]
    تاریخ عضویت
    1389-1-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    2,383
    سطح
    29
    Points: 2,383, Level: 29
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 32 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    سلام ميبينم همه به اين نتيجه رسيدين كه پيش روان پزشك برم.دستي دستي ما رو بيمار رواني تشخيص دادين.ممنون.پس چون من اين اتفاقاتو با چشام ديدم و نميتونم بي حجابي رو تحمت كنم .پس بايد برم پيش يه روان شناس تا معالجه بشم.بعدشم كه خوب شدم و بي حجابي رو ديدم ميزنم زير خنده و ميگم:چه خانومهاي زيبايي!
    اصلا منظورتونو نميفهمم..شايد منظورتون اينه كه همرنگ جماعت شم!!نه؟؟
    نميدونم شايد ما حرف همديگرو نميفهميم!؟!؟!

    دوستان خودتونو جاي شوهر اين خانوم كه تو تالار پايين يه مطلب گذاشته بذارينو,يه سر به اين تالار بزنين,اون موقع نگرانياي منو درك ميكنيين.
    در اين تالار ميبينيين زني رو كه با چند تا ايميل عاشق يه نفر شده كه تا حالا از نزديك نديدتش كا حاظره زندگي قبليشو از بين ببره و با اون آدم كه فقط چند تا از ايميلاشو فقط خونده ازدواج كنه.هم شوهر دارم هم عاشق يكي ديگه شدم

  14. #18
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: +خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    برادر عزیز

    خوب به حرفای این پستت دقت کن .

    شما کی از بی حجابی و ناراحتیت از اون حرف زدی . حرف شما از ترست برای ازدواج بود ترس از اینکه مبادا همسری که می خواهی انتخاب کنی در آینده خیانتکار بشه . دوستان هم در این زمینه پاسخ دادند و شما متقاعد نشدید از این رو راهنمایی کردند که نزد روانشناس بروید .

    و اما سخن من با شما :

    برادر محترم :

    این نکات را خوب توجه کن :


    1 - توجه بیش از حد به این گونه موارد و حتی تمایل به پی گیری اخبار خیانت های زنان ، و کلاً مسائل خلاف اخلاق ، خالی از اشکال نیست ، چه از نظر روانشناختی و چه شرعی و چه انسانی .

    به نظر میاد شما فردی معتقد هستید ، حال از شما سئوال می کنم ، حکمت این که در دین مبین اسلام این همه توصیه شده که اگر با چشم خود منکری دیدی مطرح نکن چیست ؟ چه رسد به این که ما تجسس هم بکنیم ، پی اخبار اینچنینی بگردیم و یا زوم کنیم و همه تصورمان را اینجور موضوعی پر کند !
    منتظرم که جواب شما را در این رابطه بشنوم که چرا دین تأکید می کند منکری اگر دیدی افشا نکن ؟


    2 - آیا زنانی که خیانت کرده اند همگی با پسران عذب رابطه برقرار کرده اند ؟ چند درصد ؟ آیا هیچ مردی خیانت به زنش نکرده و نمی کند ؟ قطعاً نمی توانید بگویید نه ، چون ما هم آمار و نمونه های زیادی داریم از مردان خیانتکار که حتی با ترفندهایی زنانی را مورد تهدید قرار داده اند برای آن که آنها را تسلیم خود کنند . نمونه آن پسری اینچنین با آن sms اشتباهی را خودت ذکر کردی ، می شود بگویی چرا اون پسر را که زنی را با تهدید به خاطر sms اشتباهی به خیانت وادار کرد مورد هجمه شما نیست و فقط روی زن مربوطه زوم کردی ( دیدی که شوهر آن زن پسر را کشت نه زنش را ، براستی چرا ؟ ) به تاپیک خیانت برای بار دوم و نمونه های دیگر در این تالار توجه کنید .مقوله خیانت چیزی نیست که فقط به یک جنسیت صرفاً مربوط باشد .
    زوم کردن شما در این مقوله فقط روی خانم ها نه علمی است و نه منطقی .

    3- شما در مورد خود چه تضمنینی می دهی که به همسر آینده ات خیانت نکنی ؟ آیا معصوم از هر خطایی هستی ؟ یا مطمئنی به خود ؟ اطمینانت از کجاست ؟ به نظرت وقتی شما اعلام می کنی که اهل خیانت نبوده ای و نخواهی بود ، دختری که بخواهد شما را انتخاب کند نباید بپذیرد وباید بترسد که شما اهل خیانت بشی ؟ اگر باید حرف شما را بپذیرد و به شما اعتماد کند . پس چرا شما در مورد دختری که اهل رابطه نبوده و مطمئناً از پیش هم برنامه نریخته که در آینده به همسرش خیانت کند و به شما می گوید اهل خیانت نیست و بدش می آید ، نمی پذیرید و فقط به این فکر می کنی که ممکن است در آینده خیانت کند ؟

    آیا اینها منطقی است . اگر کمی به این حرفایی که زدم توجه کنید در می یابید چرا دوستان توصیه به رفتن نزد مشاور کردند ، چون روند نگرانی و حساسیت شما غیر منطقی و خارج از تعادله و می تواند نشانه بد بینی باشد که شاید علتش دنبال کردن و میل به توجه به اخبار مربوط به این مسائل باشد .

    5- مدتی را هم بروید و پیگیر کسانی باشید که تا پای جان به همسرانشان وفادار بوده اند ، حتی اونایی که از همسرانشان خیانت دیده اند و در شأن خود ندیده اند که بخواهند تلافی کنند . ، کم نداریم زنان وفا دار و باید به شما بگم چون این جور زنان جلوه گری ندارند و اساساً وفاداری مطرح شدن و تبلیغات ندارد و عکس آن خیانت است که به خاطر قبحش علم می شود و برجسته می شود و مطرح می شود لذا در معرض دید قرار می گیرد و شما فکر می کنید همه همینند . آیا باید رونامه ها پر باشد از خبر زنان وفاداری که خیانت نمی کنند ؟ تا شما متقاعد شوید که خائنین خیلی کمتر از وفادارها هستند ؟ در این صورت می شود حکایت وارونگی .


    6 - شریعت ، منطق ، عقل ، و.... می گوید کسی که شما با آن مواجهید خطا کار نیست مگر عکس آن ثابت شود ، و از سوء ظن و بدگمانی و اینگونه وسواسی امر به پرهیز داده اند و گرفتار این حالات بودن را نشانه اختلال دانسته اند .


    فعلاً همینقدر از ادله کافیست و باقی را به این وامی گذارم که خود فکر کنید و حرفای من بشود شاه کلید تفکر شما .

  15. 13 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (جمعه 20 فروردین 89)

  16. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 شهریور 89 [ 23:15]
    تاریخ عضویت
    1389-1-17
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    2,383
    سطح
    29
    Points: 2,383, Level: 29
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 32 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    این نکات را خوب توجه کن :[/color][/b]

    1 - توجه بیش از حد به این گونه موارد و حتی تمایل به پی گیری اخبار خیانت های زنان ، و کلاً مسائل خلاف اخلاق ، خالی از اشکال نیست ، چه از نظر روانشناختی و چه شرعی و چه انسانی .

    به نظر میاد شما فردی معتقد هستید ، حال از شما سئوال می کنم ، حکمت این که در دین مبین اسلام این همه توصیه شده که اگر با چشم خود منکری دیدی مطرح نکن چیست ؟ چه رسد به این که ما تجسس هم بکنیم ، پی اخبار اینچنینی بگردیم و یا زوم کنیم و همه تصورمان را اینجور موضوعی پر کند !
    منتظرم که جواب شما را در این رابطه بشنوم که چرا دین تأکید می کند منکری اگر دیدی افشا نکن ؟


    2 - آیا زنانی که خیانت کرده اند همگی با پسران عذب رابطه برقرار کرده اند ؟ چند درصد ؟ آیا هیچ مردی خیانت به زنش نکرده و نمی کند ؟ قطعاً نمی توانید بگویید نه ، چون ما هم آمار و نمونه های زیادی داریم از مردان خیانتکار که حتی با ترفندهایی زنانی را مورد تهدید قرار داده اند برای آن که آنها را تسلیم خود کنند . نمونه آن پسری اینچنین با آن sms اشتباهی را خودت ذکر کردی ، می شود بگویی چرا اون پسر را که زنی را با تهدید به خاطر sms اشتباهی به خیانت وادار کرد مورد هجمه شما نیست و فقط روی زن مربوطه زوم کردی ( دیدی که شوهر آن زن پسر را کشت نه زنش را ، براستی چرا ؟ ) به تاپیک خیانت برای بار دوم و نمونه های دیگر در این تالار توجه کنید .[/مقوله خیانت چیزی نیست که فقط به یک جنسیت صرفاً مربوط باشد .
    زوم کردن شما در این مقوله فقط روی خانم ها نه علمی است و نه منطقی .

    3- شما در مورد خود چه تضمنینی می دهی که به همسر آینده ات خیانت نکنی ؟ آیا معصوم از هر خطایی هستی ؟ یا مطمئنی به خود ؟ اطمینانت از کجاست ؟ به نظرت وقتی شما اعلام می کنی که اهل خیانت نبوده ای و نخواهی بود ، دختری که بخواهد شما را انتخاب کند نباید بپذیرد وباید بترسد که شما اهل خیانت بشی ؟ اگر باید حرف شما را بپذیرد و به شما اعتماد کند . پس چرا شما در مورد دختری که اهل رابطه نبوده و مطمئناً از پیش هم برنامه نریخته که در آینده به همسرش خیانت کند و به شما می گوید اهل خیانت نیست و بدش می آید ، نمی پذیرید و فقط به این فکر می کنی که ممکن است در آینده خیانت کند ؟

    آیا اینها منطقی است . اگر کمی به این حرفایی که زدم توجه کنید در می یابید چرا دوستان توصیه به رفتن نزد مشاور کردند ، چون روند نگرانی و حساسیت شما غیر منطقی و خارج از تعادله و می تواند نشانه بد بینی باشد که شاید علتش دنبال کردن و میل به توجه به اخبار مربوط به این مسائل باشد .

    5- مدتی را هم بروید و پیگیر کسانی باشید که تا پای جان به همسرانشان وفادار بوده اند ، حتی اونایی که از همسرانشان خیانت دیده اند و در شأن خود ندیده اند که بخواهند تلافی کنند . ، کم نداریم زنان وفا دار و باید به شما بگم چون این جور زنان جلوه گری ندارند و اساساً وفاداری مطرح شدن و تبلیغات ندارد و عکس آن خیانت است که به خاطر قبحش علم می شود و برجسته می شود و مطرح می شود لذا در معرض دید قرار می گیرد و شما فکر می کنید همه همینند . آیا باید رونامه ها پر باشد از خبر زنان وفاداری که خیانت نمی کنند ؟ تا شما متقاعد شوید که خائنین خیلی کمتر از وفادارها هستند ؟ در این صورت می شود حکایت وارونگی .


    6 - شریعت ، منطق ، عقل ، و.... می گوید کسی که شما با آن مواجهید خطا کار نیست مگر عکس آن ثابت شود ، و از سوء ظن و بدگمانی و اینگونه وسواسی امر به پرهیز داده اند و گرفتار این حالات بودن را نشانه اختلال دانسته اند .


    فعلاً همینقدر از ادله کافیست و باقی را به این وامی گذارم که خود فکر کنید و حرفای من بشود شاه کلید تفکر شما .

    [/quote]

    فرشته مهربان,حرفهاي شما كاملا درست است.قبولم دارم كه اين بد بيني تبديل به يه بيماري شده.البته بدبيني رو ميشه واقع بيني تعبير كرد.
    نميدونم,شايد بايد خودمو اصلاح كنم.
    آخه سخته نميشه,يا حداقل من نميتونم.بذار يه مرحله جلوتر بيارمت:
    در اينجا لازمه بگم كه خانوادم با خانواده داييم در مورد دخترشون صحبت كردند.واقعا دختر پاكو نجيبيه,تو اين همه رفت و آمدها من يه تار موي اين دخترو نديدم(پس با سخت گيري من درحجاب مشكل نداره) ولي الان مشغول درس خوندنه.خانوادشم عالي هستن.دايي من بززگ فاميله و مادر من زن داييمو بيشتر از خواهراش دوست داره!
    منم كه گل پسر فاميلم.تنها مشكل اينه كه ما تهرانيمو اونا تبريز.پس قبل از هر كاري من نميتونم دختررو كامل بشناسم.بد بيني منم كه اين وسط كارارو خراب ميكنه.
    فرشته جان حالا چي كار كنم؟بد بين نباشم؟صبركنم تا درسش تموم بشه؟
    من بايد قبل از ازدواج يه مدت باهاش باشمو كامل بشناسمش و اونم منو بشناسه.چي كار كنم؟

  17. 7 کاربر از پست مفید pouya88 تشکرکرده اند .

    pouya88 (جمعه 20 فروردین 89)

  18. #20
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: +خيانت زن.من جرعت نميكنم به زن گرفتن حتي فكر كنم.

    این شد حرف حساب .

    برادر خوبم

    با توجه به فامیل بودن کارت آسون تره .
    از قدیم گفتن طاووس خواهی جور هندوستان باید کشید .
    به نظر من با خانواده روشن صحبت کن و بگو من نیاز به شناخت دارم و می خوام کمکم کنید بدون این که دختر دایی بدونه اونو زیر نظر داشته باشم و بشناسم ، و به بهانه هایی رفت و آمد کنید . می توانید پیشنهاد بدید که هر دو خانواده با هم مسافرت برید ، و خلاصه با هماهنگی خانواده برنامه هایی طراحی کنید که بیشتر بشناسیدش ، البته لازمه پیش از آن معیارهایتان را لیست کنید و روشهای شناخت را یاد بگیرید . اگر در شناخت به جایی رسیدی که انتخابش کردی ، با کمک خانواده فرصت شناخت خودت را نیز به او بده و بعد هم صحبتهای مشترک با هماهنگی خانواده بینتان پیش آید و اگر به توافق رسیدید . بادا بادا مبارک بادا .... ان شاءالله مبارک بادا.



    به جای ناامیدی از شدت بدبنی . دنبال این باش که پیشنهادهای خانواده را بررسی کنی و خوب بشناسی و مطمئن که شدی اقدام کنی . این خوبه .

    خوشحالم که رویکردت در تاپیک به این سو آمد و راه کار برای شناخت و اقدام می طلبی . منم از دیگر دوستان میخوام در این مورد نظر بدن . البته شما دغدغه هات رو آنالیز کن و سئوالاتت رو برای رسیدن به مطلوبی نیک سرشت از دوستان بپرس تا راهکارهای مفیدشان را تقدیمت کنند .

  19. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 09 اردیبهشت 89)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 48 ساعت تا طلاق کمک کنید
    توسط ehsan67 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 11 مرداد 92, 01:37
  2. * ساعت 21 را فراموش نکنیم *
    توسط lord.hamed در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 22:55
  3. چطور بفهمم دوستم داره وقتي ابراز علاقه نميكنه ...
    توسط tarat در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 فروردین 91, 00:03
  4. ۲۴ ساعت زندگی یک دختر دانشجو !
    توسط lord.hamed در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 شهریور 90, 00:09
  5. چرا هر چقدر به همسرما محبت ميكنيم بيشتر بي محبتي ميبينم
    توسط azadehali در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 فروردین 90, 15:30

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.