من به عنوان دختری که با برادرم رابطه ی خیلی خوبی دارم چند توصیه میکنم امید وارم مفید باشه:
شما باید سعی کنید وقت بیشتری رو کنار خواهرتون بگذرونید.مثلا ازش بخواهید با هم برید سینما یا یه طور یک روزه با هم برید. اونجا زمان زیادی برای صحبت کردن با هم می تونید داشته باشید.یا ببینید به چه چیز و کجا علاقه داره و حتی اگه شما اونجا رو دوست ندارید باهاش همراه شید و برید.
اجازه بدید بدونه که براش مهم هستید تا اعتماد بیشتری به شما داشته باشه.
حالا که به هنر علاقه داره با هم برید گالری نقاشی خانه هنرمندان ...
چه خوب که اینقدر به فکر خواهرتون هستید امیدوارم موق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)