متشکرم خانم دکتر خوبه من برای تغییر فضا به افرادی مثل شما نیاز دارم به کارتون به همین منوال ادامه بدین من خودم پشتیبانتونم
سلام، اين چه اخلاق بديه که تو داري؟ چرا هر چي از آدم برميداري ديگه نميدي.نمي گي من دلمو لازم دارم؟
تشکرشده 1,607 در 499 پست
متشکرم خانم دکتر خوبه من برای تغییر فضا به افرادی مثل شما نیاز دارم به کارتون به همین منوال ادامه بدین من خودم پشتیبانتونم
سلام، اين چه اخلاق بديه که تو داري؟ چرا هر چي از آدم برميداري ديگه نميدي.نمي گي من دلمو لازم دارم؟
کنجکاو (شنبه 13 شهریور 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)