21 سالمه دانشجوی رشته کامپیوتر هستم ، شغلم آزاده ، راستی من توی این مدت تونستم با دوست صمیمی این خانم ارتباط برقرار کنم و ایشون منو مثل برادر بزرگ تر خودشون قبول دارند اما هنوز نتونستم با اون خانم حرف بزنم .
تشکرشده 9 در 8 پست
21 سالمه دانشجوی رشته کامپیوتر هستم ، شغلم آزاده ، راستی من توی این مدت تونستم با دوست صمیمی این خانم ارتباط برقرار کنم و ایشون منو مثل برادر بزرگ تر خودشون قبول دارند اما هنوز نتونستم با اون خانم حرف بزنم .
بی تفاوت (شنبه 22 اسفند 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)