سلام ، بله به صورت زبانی با واسطه چون توی خودم قدرت روبرو شدن با ایشون رو نمی بینم . همیشه وقتی می بینمش یه استرس توی دلم ایجاد می شه واسه همین نتونستم خودم کاری کنم .
تشکرشده 9 در 8 پست
سلام ، بله به صورت زبانی با واسطه چون توی خودم قدرت روبرو شدن با ایشون رو نمی بینم . همیشه وقتی می بینمش یه استرس توی دلم ایجاد می شه واسه همین نتونستم خودم کاری کنم .
بی تفاوت (شنبه 22 اسفند 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)