با عرض سلام خدمت شما دوست گرامی:
با اجازه منم چندتا سوال دارم
به نظرتون چگونه میشه بدون هیچگونه قید و شرطی خوشبخت بود؟ ایا موفقیت شرط لازم و کافی برای خوشبخت بودن؟ شما خوشبختی رو در عوامل بیرونی می بینید یا درونی؟
شما به قانون جذب اعتقاد دارین؟ به شانس چه طور؟
به نظرتون سرنوشت رو باید پذیرفت یا ساخت؟
اخرین باری که از ته دل خندیدین کی بود؟ و چرا؟
چه چیزی شما رو خوشحال و ناراحت می کنه؟
یکی از ارزوهای دوران کودکیتون رو برامون میگین؟
به چه سازی بیشتر علاقه دارین؟
می تونم بپرسم چرا بین این همه کشور، کره جنوبی رو انتخاب کردین؟
اخرین سخن نغزی که خوندین و بهش عمل کردین چی بود؟
جالب ترین شکلک؟ و جالب ترین اواتاری که دیدین رو اگه امکان داره عکس اش رو برامون بذارین؟
تا حالا به دوران بازنشستگی فکر کردین؟ چه برنامه ای برای ان زمان دارین؟ دوست دارین در ان زمان به چه کاری بپردازین؟
اگه چند بار شکست بخورین چیکار می کنین؟ ایا ادامه میدین و یا هدف دیگری رو بر می گزینید؟
زیباترین درسی که از زندگی اموختین؟
جمله های زیر رو لطفا کامل کنید
انسان بزرگ کسی است که.....
هنر زندگی در.....
به گونه ای زندگی کنید که....
راز همه چیز در...
صندلی داغ......
و در اخر دمای صندلی داغتون بفرمایین چند درجه است؟
ممنون از پاسختون.
خســــــته نباشید.
بفرمایین یک فنجان چای نوش جان کنید.
![]()










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)