سلام:)

بنده اخيراً به واسطه خانواده با خانمي آشنا شده‌ام كه از صحبت‌ها بر مي‌آيد كاملاً و از هر لحاظ با هم تفاهم داريم. يعني به شكل غريبي به هم شبيهيم در تمام موارد اخلاقي و مذهبي و خانوادگي و تحصيلي و غيره.

اولاًبه صحبت‌هاي قبل از ازدواج چقدر مي‌توان اعتماد كرد؟آيا ممكن است در آينده خلاف آن ثابت شود؟ البته به نظر نمي‌رسد اين بنده خدا دروغ بگويد.

فقط از لحاظ ظاهر، قيافه ايشان خيلي به دل من نمي‌نشيند:(. نه كه زشت باشد ولي آن طور كه من دلم مي‌خواست خوشگل نيست. به عقيده اطرافيان اين مسئله بسيار مهم است.

بالاخره قيافه چقدر مهم است و آيا ممكن است اين قضيه در آينده منجر به دلسردي من شود؟

با سپاس