به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 78

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: اگر بال داشتم ...


    اغلب از اینکه دوباره سعی کنیم می ترسیم .چرا ؟ زیرا همگی از درد کشیدن بیزاریم و هیچکس نمی خواهد دوباره شکست بخورد .
    هیچکس نمی خواهد نهایت سعی اش را بکند و در آخر هم ناامید شود . اغلب پس از بسیاری از این تجربیات
    ناموفق ، ازسعی و تلاش دست بر می داریم و به این نتیجه می رسیم که هیچ راه حلی جواب نخواهد داد .


    باران جان مطلب خیلی مفیدی بود یه سئوال دارم اگه بتونی جواب بدی ممنون میشم
    خود من به شخصه بعد از اینکه مشکلم را در تالار گفتم و راه حل گرفتم سعی کردم طبق راه حل ها جلو بروم
    روزی نیست که نوشته ها و توصیه های مدیر را مرور نکنم
    خوب من الان آرامش دارم نشاط دارم و می خواهم خانه ای شاد و زندگی خوب برای دخترم ایجاد کنم
    الان در خانه به غیر از یه مقدار مشکل مالی که اون هم به زودی حل میشه جو بانشاط و فرح بخشی موج میزنه
    حتی خودم از این شرایط راضی هستم با این بلاتکلیفی هست ولی چون هم من و هم دخترم آرامش داریم خرسندم


    حالا قضیه ای پیش اومده که یه جوری از طریق شخص ثالثی بتونم یه قراری با شوهرم بذارم البته شوهرم بی خبر است و قراره در عمل انجام شده قرار بگیره خوب الان من نمی خواهم اگر برخورد شوهرم بد باشه با او مواجه بشوم
    چون ارامش و نشاطم از دست میره
    در حال حاضر من دارم سعی می کنم روی خودم تمرکز کنم و به فکر نشاط و روحیه قوی ام باشم


    حالا طبق نوشته شما من از درد کشیدن بیزارم و دست از سعی و تلاش برداشته ام چون به نقطه ای رسیدم که الان دوست دارم باشم , و نیازی به تغییر شرایط و ایجاد دوباره تنش ندارم البته مدیر گرامی نوشتند کهگرفتن تصمیم بد از تصمیم نگرفتن بهتر هست
    از طرفی این انتظار در من هست که شوهرم به سمت من برای حل مشلک پیش قدم شود و آن موقع من با هوشیاری و منطق جلو بروم نه با احساسم
    حالا نظر و همفکری شما چیست ؟
    آیا تن به این دیدار که هنوز در فال هست که ایا اگر شوهرم بشنوه من هم دارم میایم انجا بماند و یا نه از زیرش شانه خالی کنه تا همدیگر را نبینیم بدهم یا نه؟
    البته قرار هست این شخص ثالث که ارتباط خانوادگی با هم داریم کاملا خود را بی خبر از ماجرا نشان دهد و طبق قبلاها به بهانه ای شوهرم را به منزلشان برا انجام کاری بکشاند و بعد اصرار کند شام بمون زنگ میزنم خانم هم بیاد
    هم اکنون نیازمند همفکری سبزتان هستم

  2. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (سه شنبه 19 آبان 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.