معلم خودمون رفته مکه برای یه ماه یه معلم دیگه امده بهجاش
معم جدیده هی میگه
.......بی صدا..........بی صدا..............بچه جان...........بچه جان
همه ناراحتن پای تخته می نویسن
بی صدا ......بچه جان
همه معلم خودمونو میخوان
از
موطلایی
تشکرشده 478 در 87 پست
معلم خودمون رفته مکه برای یه ماه یه معلم دیگه امده بهجاش
معم جدیده هی میگه
.......بی صدا..........بی صدا..............بچه جان...........بچه جان
همه ناراحتن پای تخته می نویسن
بی صدا ......بچه جان
همه معلم خودمونو میخوان
از
موطلایی
مو طلایی (دوشنبه 18 آبان 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)