به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    94
    Array

    يادي از اعضاي قديمي تالار

    <bgsound src="http://www.tarhebartar.ir/music/Hechkasi_moein.mid" loop="-1">
    سلام خوش اومدين
    راستش امروز يهو دلم هواي بچه هاي قديمي تالار رو كرد ياد حال و هواي اون روزا افتادم البته بيشتر اوقات به يادشون هستم ولي امروز نمي دونم يه جور احساس دلتنگي بهم دست داد هميشه با نگاه كردن به اين آواتارها و نامهاي كاربري ياد مراحل مختلفي كه تو تالار بودم مي افتم ياد اون همرايها و همدليها ،ياد شور و اشتياق اون اوايل ....... ياد وبلاگي كه داشتم .... هميشه به خاطر آهنگي كه روش گذاشته بودم قبل از ورود به تالار صحفه وبلاگم رو باز مي كردم و همين آهنگي كه الان داره پخش ميشه رو گوش مي دادم ...و با آرامش خاصي به مطالعه تالار مي پرداختم و مطلب مي ذاشتم ....ياد خاطرات حضور در اين فضاي صميمي مجازي واقعا حس خوبي به انسان دست مي ده يادش بخير ، ياداون كليپي كه با عشق به دوستان تو عيد همين امسال طراحي كردم همش با خودم مي گفتم چه آهنگي بزارم روش كه هم مناسب باشه هم نوعي همبستگي و صميميت رو نشون بده آخرش هر چي گشتم فقط همون آهنگ سلام همسايه رو پيدا كردم از اين لحظه هاي ناب واسه من تو تالار زياد بوده نميخوام به تك تكش اشاره كنم كه هم سر شما عزيزان به درد مياد هم بعضي چيزا تو ذهن و ياد آدم به عنوان خاطرات خوب و دوست داشتني بمونه بهتره ، فقط هدفم اين بود كه بگم دوستان گرامي هميشه به يادتون هستم چه اون دوستاي قديمي كه هنوز فعاليت مي كنند چه كسايي كه ديگه در تالار نيستند و فقط كارهاشون و ياد و خاطرشون باقي مونده





    شما دوستان هم اگه خاطره اي، مطلبي ، حرفي از دوستان و هم تالاريهاي قديمتون داريد يا واسه اون دوستاني كه الان تو تالار نيستند سخني داريد كه ماييليد گفته بشه مي تونيد اينجا بگيد .

  2. 21 کاربر از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده اند .

    آرمان 26 (دوشنبه 16 خرداد 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.