سلام
به نظر من نمیشه توی ختم فارسی خوند و ختم ناتمام میمونه . اما در حالت عادی میشه معنی رو خوند البته در ثواب با عربی تفاوت داره
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
به نظر من نمیشه توی ختم فارسی خوند و ختم ناتمام میمونه . اما در حالت عادی میشه معنی رو خوند البته در ثواب با عربی تفاوت داره
m.mouod (سه شنبه 12 آبان 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)