سلام
گل مریم عزیز چه پیشنهاد خوبی دادی .
واقعا ممنون . ما اینجا با هم آشنا هستیم اما بعضی ها مشکلا تشون رو می گن بعضی دیگر سکوت کردند . به هر حال با اینکه تو این دنیای مجازی با هم در ارتباطیم اما از دنیای واقعی هم بی خبریم نمی دونیم چی تو دل هم تالاریمون میگذره .
بیاید برای هم دعا کنیم که هر کسی کوچکترین غمی تو دلش داره رفع بشه . مشکلات و سخت ها و ناراحتی ها تموم بشه . همه به خواسته هایی که به صلاحشون هست برسن . دل همه پر از شادی بشه .
امیدوارم همه بچه های تالار چه اونهایی که هستن چه اونهایی که نیستند موفق و سالم باشند و عاقبت به خیر بشن.









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)