نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

دوستان عزیز شما که ایشان را به سمت خواستگاری راهنمایی می فرمایید لطفا عواقب چند سال نامزدی و عقد را هم بگویید.
antonio گرامی.....اکثر دختران در ابتدای ازدواج مشکلی با شرایط مالی و ..... ندارند چرا؟؟ چون هدفشون در وهله ی اول ازدواج و بدست آوردن شخص است. ولی بعد از اینکه شما چند سالی عقد کردید تازه مشکلات شروع می شود.
سلام

عواقب ار تباط پنهانی خصوصا در طویل المدت آثار به یاد ماندنی و غیر قابل جبران باقی می گذارد .

جالبه بدونم هدف این خانم از بدست آوردن antonio با توجه به این موضوع که گزینه های دیگر ی هم برای ازدواج دارند چی بوده ؟آیا علاقه مند هستند 3-4 سال با همه ی مشکلات مقابله کنند ؟

اگر اکثر دختران با شرایط مالی در ابتدا مشکلی ندارند یک از دلایل افزایش سن ازدواج و تاخیر در این امر مهم چی هست ؟