نقل قول نوشته اصلی توسط wintersun77
النا جان من اگر جای این آقای محترم بودم و طرز فکر شما را می شناختم هرگز به خواستگاریتان نمی آمدم. فکر کنم فردا این آقا اگر دستشویی هم بروند شما یک فلسفه ی عجیب و غریب برایش می بافید. اگر می خواهید از دستتان نپرد این حرفهایی را که اینجا گفتید به ایشان نزنید.
دوست عزیز باور کنید آنچه در جامعه ما هست و خیانت هایی که می بینیم باعث میشه
تا ترس به تمام وجودم چنگ بندازه، حرف یک عمر زندگیه . یکی دو روز نیست که .
من ترجیح میدم تا اخر عمرم مجرد بمونم تا یک مطلقه در جامعه محسوب بشم. میدونید آسیب های روحی بیشتر از آسیب های جسمی انسان رو از پا میندازه .
من نسبت به این اقای محترم بدبین نیستم . فقط میخوام راهنماییم کنید چطوری بشناسمشون