دخترهای زیادی را میشناسم چندین ساله که دارن درس میخونن و کار می کنند حتی آپارتمانی هم برای خود خردیدن ، حتی برادر یکی از دوستانم که تازه ازدواج کرده در اپارتمان خواهرش داره زندگی میکنه ولی خودش هنوز مجرده چون هر پسری به خواستگاریشون میره نه شغل مناسبی داره و نه تحصیلاتی که نه هم سطح ان بلکه خیلی خیلی پاینتر از آن دارند. خوب آقا پسرهای امروز همه سراغ دخترهای شاغل میرن و یا دخترهایی که خانه یا در امد خیلی خوبی دارند.نوشته اصلی توسط sorena_arman








علاقه مندی ها (Bookmarks)