
نوشته اصلی توسط
baran_alone
اگه برید سایت آیت الله روحانی میبینید که صیغه دختر باکره از دید ایشون اذن پدر نمیخواد و من مقلد ایشونم
من بهش پیشنهاد ندادم وقتی گفت باشه تا شب عروسی دیگه هیچی نمیگم من اون موقع راضی شدم شاید اسمشو باید گذاشت خریت نمیدونم
واقعا که....
خیلی جالب بود! کلی خندیدم:D سایت جالبی هم داشت.....کاش این مطلبش رو هم میخوندی:
کد:
http://www.istefta.net/ans.php?stfid=432&subid=9
خاک بر سر جامعه ای که عرفش واسه ی بکارت دختراش....داشتن همون پ....معروف باشه.....
شما 100% دخترین.......شک نکنین.....!!!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)