میشه به شما عاشق گفت نه بی غیرت.چرا که معشوقتون که به دلایلی با شما همراه نبود را رها کردین و البته در این بین به خودتون فشار زیادی وارد شد...
ولی به هر حال این نیز بگذرد...
زندگیتو بارها و بارها مرور کن تا به همه ی اشتباهاتت پی ببری اینجوری وقتی با آدم دیگه ای برخورد کنی میدونی که هر اشتباهی چه نتیجه ای داره و دیگه تکرارش نمیکنی.
برای خودت وقت بیشتری بذار تا بتونی زودتر این دوره رو پشت سر بذاری
برات دعا میکنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)