با سلام
من فوق دیپلم حسابداری دارم و اکنون هم ترم یک کارشناسی حسابداری هستم. از طرفی نزدیك 6 ماه است كه خدمت سربازی را به اتمام رسانیدم، البته من الان قصد ازدواج ندارم و می خواهم اگر خداوند متعال خواست و عمری داشتم 3 سال دیگر ازدواج كنم. یكی از كیس های ازدواج من دختر دختر خاله ام می باشد كه دختری سالم هست اخلاقاً هم بد نیست از نظر ظاهر هم مشكلی ندارد و 4 سال از من كوچكتر است. تنها مشكلی كه دارد خانواده اش است البته هم خودش و هم خانواده اش بسیار مؤمن هستند و نماز و روزه شان ترك نمی شود فقط یكی اینكه پولكی هستند و دیگری اینكه خیلی بین هم اختلاف دارند هم زن و شوهر هم دختر خالم با مادرش كه خاله خودم باشه و مادربزرگ عروس. و از طرفی دایی هاش كه پسر خاله هایم می باشند همینطور و زیاد اهل دردسر هستند و از همه بدتر خود خالم هست كه خیلی دخالت می كنه و دختر خالم (مادر كیس مورد نظر) هم همینطور. حال به نظر شما صادقانه و رك و رو راست به من بگین آیا این وصلت صحیح است یا خیر؟ حال به نظر شما باید چه كار كنم و چه صحبت هایی با او انجام بدهم و آیا شما جای من بودید با او ازدواج می كردید یا خیر؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)