سلام بچه ها من اسمم کوروش و نیاز به راهنمایی شما دارم چه دختر و چه پسر اگه کمکم کنین واقعا" خدا ازتون راضی میشه!!
من داستانمو میگم شما نظر بدین:
من چون دانشجوام(مهندسی برق) برای درس خوندن میرفتم یه دانشکده دیگه درس میخواندم جون اونجا خلوت تر بود اونجا بود که من یه دختر خوشگل و نازیو دیدم که باعث شد کرک و پرم بریزه!! هروقت اوون دختره منو میدید زیاد نیگاه می کرد و اظهار علاقه میکرد وشاید من اینجوری حس میکردمبعد از اون روز هر وقت میدیدمش یه جوری می شدم
خلاصه ما از این دختره خوشمون اومد و افتادیم دمبالش و از این اون آمارش را بدست آووردم.در
من تصمیم گرفتم برم باهاش صحبت کنم برا همین یه دم در کلاسشون منتظر شدم
دیدم با عجله داره از پله ها میاد پایین من جلوشو گرفتم و گفتم وقت داری گفت عجله دارم ،من بهش گفتم می خوام چند لحظه باهاتون صحبت کنم بهد دیدم شرم کرد و با عجله رفت.
من یه روز دیگه رفتم تو کتاب خونشون و یه چند با بهش علامت دادم که بیادبیرون از کتاب خونه تا من راحت تر باهاش صحبت کنم و اوون هم با اینکه نیگاه می کرد نیومد بیرون. با اینکه با علاقه به من نیگاه می کنه ولی نمیدونم چرا فرار می کنه
و من بایسی چیکار کنم شما با این اطلاعات زی در مورد من مرا راهنمایی کنین:
1- من مهندسم اوونم در یکی از دانشگاهای دولتی تهران
2-تریپم یه جوری که نیمه پولدار میزنم
3-دختره رشته اش غیر مهندسیه
4-من ازنظر قیافه بد نیستم و به هر کی پیشمهاد دادم نه نگفته ولی در مورد این یکی که بهش علاقه دارم کم آووردم
با این اطلاعات به من بگید چیکار کنم و چجوری علاقهی خودمو نشون بدم چون اوون همش فرار میکنه
منتظر پاسخ هاتون هستم بهترین پاسخ که جواب بده شرینی داره.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)