به امید تموم شدن جنگ...
الهی که تموم بشه ....
الهی که حال دنیا خوب بشه...
الهی که حال ایران خوب بشه....
الهی که حال تهران خوب بشه....
الهی که حال مریم خوب بشه....
خیلی خودمو تحویل گرفتم و دعا کردم واسه خودم
چون خیلی داغونم
لطفا شمام دعا کنید برام
تشکرشده 10,025 در 2,339 پست
به امید تموم شدن جنگ...
الهی که تموم بشه ....
الهی که حال دنیا خوب بشه...
الهی که حال ایران خوب بشه....
الهی که حال تهران خوب بشه....
الهی که حال مریم خوب بشه....
خیلی خودمو تحویل گرفتم و دعا کردم واسه خودم
چون خیلی داغونم
لطفا شمام دعا کنید برام
Mvaz (دوشنبه 01 آبان 02)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)