به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 489

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام سحر نازنین و دوست داشتنی
    چقدر خوشحالم که خوبی عزیزم ، امیدوارم هر کجا هستی حال دلت عالی باشه
    وای ! عمیقا میتونم درک کنم که چقدر احساس خوبی داشتی از تماشای ماه ، اون هم مدل صورتی و قرمزش :)
    منم همیشه وقتی شب میشه نگاهم به آسمونه تا ماه رو ببینم ،البته ستاره هارا هم خیلی دوست دارم ولی ماه بخصوص ماه کامل یه چیز دیگه اس . زمانیکه ستاره ای رو میبینم به خودم میگم یعنی میلیون ها سال طول کشیده تا نور این ستاره رو من ببینم ؟ همون موقع خدارو شکر میکنم .
    میدونی ! روز هم بهم آرامش میده بخصوص وقتی نور خورشید میتابه تو خونه ،مینشینم و کتاب میخونم یا کارهایی که بهم آرامش میدن.ولی در کل روز بیشتر برای کار کردن خوبه و شب برای آرامش .
    یاد این موضوع افتادم که وقتی یکی از مدیران تالار شدی چقدر خوشحال شدیم هممون، ولی از یه طرف چون دیگه نمیتونستم با اون صمیمیت و راحتی باهات صحبت کنم ناراحت بودم ولی الآن که دوباره این پیام پر مهرت رو که دیدم یاد همون سحر بهاری قدیم افتادم ، همیشه بدرخشی و در تمام لحظات زندگی عاقبت بخیر باشی عزیزم ... همیشه تحسینت کردم برای علم و دانش بالا و مهربونیت در لحظاتی که نیاز به راهنمایی و مشورت داشتم با محبت و مثل یک خواهر مهربان کمکم کردی . نه تنها من ،همه ی افرادیکه در این تالار برای حل مسائلشون نیاز به راهنمایی دارند .
    از جانب خودم خبرای خوبی برات ندارم، یه حالتی ام که انگار نمیتونم ازش بیام بیرون ، گیج و سردرگم بودن و نیاز به راهنمای قوی ..امید و انگیزه قوی دارم ولی راه برام روشن نیست و گذر عمر را هم دارم میبینم، هیچ کار مثبتی انجام ندادم ، دستاوردی ندارم .. تاپیک های قبلیم را هم که مرور میکردم متوجه شدم چقدر اغلبشون مضمون تکراری داشتن و کاربرا همه جور راهنمایی مفید بهم کردن .. تا حالا شده با وجود اینکه راه درست رو میدونی ولی حرکتی نکنی ؟ ..یعنی اینقدر من آدم سرسختی ام ؟ چرا اینقدر الگوهای شناختی غلط توی ذهنم دارم؟ بعنوان مثال یکی از چارچوب های غلط فکری من اینه که تا فلان کار و فلان کار رو انجام ندی نباید اون کاری که مدنظرته انجام بدی (نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه ، برای خودم باید ها و نباید های زیادی دارم )
    چند روز پیش خیلی از نظر فکری درمانده شده بودم که قابل وصف نیست .

    فعلا عزیزم
    شب بخیر
    ویرایش توسط miss seven : سه شنبه 11 مرداد 01 در ساعت 23:30

  2. 2 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    سحر بهاری (چهارشنبه 12 مرداد 01), شمیم الزهرا (پنجشنبه 13 مرداد 01)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.