خوب صداقت جان کاملا درکت می کنم وبرات آرزوی صبر می کنم. ببین عزیزم با قهر کردن هیچ مشکلی که حل نمی شه هیچ بدتر هم میشه پس قهر نکن که کینه ها رو دو برابر می کنه.بعضی از آدمها دلشون پاک ولی چون توی خانواده ای بزرگ شدن که فحش تکه کلامشون هست متاسفانه باید بگم ترکش تا حدودی امکان نداره و این عمل رو زشت نمی دونن.بیشتر از اونی که فکرش کنی باید رو این مسئله وقت بذاری فکر نکن با 5 یا 6 سال درست میشه. بیشتر روی خصوصیتهای مثبتش انگشت بذار و اونهارو بارورکن و تشویقش کن و زیاد اهمیت به فحشهایی که میده نده.مستقیم ازش انتقاد نکن.با این کارت بهش میگی من بهتر از توام و فهمیده تر از توام و تو بی ادبی و نمی فهمی و این نتیجش میشه لجبازی شوهر شما.شوهر شما خیلی خوصیصیات خوبی داره.من یادم پسر خالم که بچه بود فحشهای زشت و ناموسی یاد گرفته بود و خالم اومد فلفل کرد تو دهنش. این بچه نه تنها فحش دادن فراموش نکرد بلکه لجبازی کرد و همچنان ادامه میداد. البته الان آقایی شده و فحش نمی ده منظورم اینه که راه درستش رو نرفتی.تو خانم فهمیده ای هستی و باید با صبر زیادی این مشکل شوهرت رو حل کنی.گذر زمان همه چیز رو درست مینه.ولی کاملا فحش دادن رو نمی تونه بزاره کنار شاید کمترش کنه خدا رو چه دیدی شاید کاملا ترکش کرد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)