پوه بستگی داره به احوالمون - اگه خیلی بد باشه باید حتما بریم دکتر . دیگران هم همیشه نمی تونن کمکمون کنن اونها شاید خودشون در زندگی خودشون هم موندن .انتظار نداشته باش از دیگران .
چی شده پوه ؟
تشکرشده 259 در 102 پست
پوه بستگی داره به احوالمون - اگه خیلی بد باشه باید حتما بریم دکتر . دیگران هم همیشه نمی تونن کمکمون کنن اونها شاید خودشون در زندگی خودشون هم موندن .انتظار نداشته باش از دیگران .
چی شده پوه ؟
ویرایش توسط لاله123 : یکشنبه 20 تیر 00 در ساعت 16:26
miss seven (یکشنبه 20 تیر 00), Pooh (یکشنبه 20 تیر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)