سلام ام و از، برادر ،خوبی؟
۱. عبارت psychology weak and dependent به چه معناست؟ کسی که به این حالت دچاره، چحوری باید خارج بشه از این حالت؟
۲. تا حالا شده توی دلت به حالت تمسخر به یه نفر دیگه نگاه کنی؟ علتش چی بوده؟ چرا؟ آیا فکر میکنی متقابلا اون هم با دیده تسمخر نگاه کرده بهت؟
۳. الان باغبان داره چکار میکنه؟ توی چه فازیه؟ چرا ترک کرد اینجارو؟ نگفت ما هم دل داریم؟
۴. مادرها، مخصوصا مادر قدیمیها، چرا اینقدر از خود گذشته بودن؟ چرا ذره ذره وجودشون رو برای فرزندشون دادن؟ که چی؟
۵. فرافکنی در شکست به چی برمیگرده؟ چقدر مخربه؟ چطوری میشه برطرفش کرد؟
۶. بازی اسپانیا کرواسی رو دیدی؟ آیا لذت بردی؟
۷. حجاب ظاهری چقدر مهمه؟ عذرمیخام خانمه با لباس بدن نما میاد بیرون، میگه آدم باید دلش ماک باشه (واااالا، با لهجه حاج رضا مارمولک بخون). این درسته بنظرت؟ یا مرد شلوار چسبون میپوشه که نصفش سوراخه، میگه این مده. درسته بنظرت؟ اصلا اینها باید دغدغه ما باشه، یا انسانهای کوته فکر به این چیزا فکر میکنن؟
۸. نقش توکل به خدا در پیدا کردن همسر کجاس؟ تاثیر داره اصلا؟
۹. تنفر در نگاه اول!، چنین چیزی رو شنیدی تا حالا؟ بنظرت چنین چیزی امکان داره؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)