ستاره خانم ممنون پاسخ میدین و البته اینم در نظر میگیریم شما در شرایطی هستین که ممکن هست برخی موارد رو فراموش کنین ذکر کنین.

اما چیزی که در مشاوره بسیار مهمه، شرح کامل و واقعی و عمل به توصیه ها هست. مثلا من از شما پرسیدم چی گفت ایشون؟ توضیحاتی دادین، اما در پست بعدی برای خانم فرزانه نوشتین ؛

نقل قول نوشته اصلی توسط setare21 نمایش پست ها
البته به من گفت که الان دیگه حاضرم پیش روانپزشک برم.
جا انداختن اینموارد مهم و یا بی توجهی به اونها، فقط سبب این میشه مشاوره ای که دریافت میکنین چیزی نباشه که بتونه رابطه ی آسیب دیده شما رو بسمت ترمیم و بهبودی ببره.