به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 91

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 04 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1399-12-12
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    3,997
    سطح
    40
    Points: 3,997, Level: 40
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsOverdriveVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    متشکرم، [B]خانم ستاره مشاوره به شما چی گفتن؟ شما چه اقداماتی رو انجام دادین؟

    در مورد نوشته خانم فکور اگر چه یک نظر شخصی هست، اما مطلب مهمی بچشم میخوره که نباید ازش ساده بگذریم.
    خانم ستاره اشاره کرد؛


    این نوع جملات... یعنی فردی که میخوایم بهش مشاوره بدیم فعلا آمادگی جدایی رو نداره. میدونه اوضاع بده، میدونه تلاشش رو کرده و شاید نتیجه نگرفته و ... اما ( خیلی دو دله ) و منتظره از همسرش خبری بشه و نمیشه ... حالا آمده و بدنبال مشورت هست.
    اینو باید دقت کنین، چرا که گاهی ممکنه فقط ما باشیم که به یه نفر مشورت میدیم، یا اون شخص در شرایطی باشه که تصمیم های احساس محور بگیره و ... و اینطور بیشتر دچار آسیب بشه. دوستان مستحضر هستن که در همین تالار نمونه هایی رو داشتیم.
    ایشان باید تا جایی که ممکن هست خودش رو مثال یه مجسمه زیبا تراش بده. اون تکه هایی که به زمین میریزه ناآگاهی ، فقدان مهارت ها، عیوب و ... باشه و سپس بتونه در شرایط خوبی، تصمیم عاقلانه رو بگیره.
    من چند بار پیش مشاور رفتم و ایشون راهکار می داد و
    من انجام میدادم زمانی که میفرستم چون از نظر اینکه با یکی حرف میزنم و به من حق میداد ی کم اروم میشدم و تا یکی دوهفته خوب بود همه چی
    فقط مشکل اینجا بود که چون من میرفتم او نمی فهمید که من دارم برای زندگیم تلاش می کنم فکر می کرد مشکل از منه و مشاور منو نصیحت می کنه واسه اینه ک همه چی خوب میشه
    و اصلا خودشو شریک و سهیم در اصلاح زندگی نمی دونست
    و اخرین باری ک رفتم مشاور کفت ک من هر راهکاری ک بلد بودم به شما گفتم و انجام دادی و من دیگه نرفتم

  2. کاربر روبرو از پست مفید setare21 تشکرکرده است .

    سحر بهاری (پنجشنبه 14 اسفند 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.