اونجور که نوشتین و در چند پست خوندم ، فکر کنم گذشته فراز و نشیبی داشتین . خوشحالم همچین افرادی در تالار هستند و خوشحالم زندگی روبراه هست براتون و خوشحالم از تجریتون که گفتین و میگین .
ما همه انسانیم و تو این بدن جسمانی هستیم و برای هممون امکان داره اتفاق های مختلف بوجود بیاد . مهم اینکه چطوری به این اتفاق ها نگاه کنیم و چطوری همیشه در حال رشد باشیم .
خدا با صابرین هست .
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)