به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 دی 99 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1399-10-03
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    به خاطر کاراي يکي از همسابه ها چند روزه اضطراب شديد گرفتم نمي دونم قراره چه اتفاقي بيفته

    سلام دوستان
    راستش يکي از همسايه هاي ما که متاسفانه سابقه داره تو هر زمينه اي، چند روزه چنتا کفتر گرفته دستش و توي کوچه (نه تو ملک خودشون)، تعمدي کفترارو به زور پروازشون ميده سمت خونه ها و وقتي ميشينن رو ديوار يا پشت بوم همسايه ها زنگ در خونه هارو ميزنه تا بياد تو خونه کفترشو ورداره. حالا بماند که کسي اجازه نميده بياد تو، خيلي وقتام من ميبينم داره دروغ ميگه که کفتر نشسته رو ديوار و کلا هدفش يه چيز ديگه س. وقتي هم که چنتا از همسايه ها بهش گفتن که پرنده اي تو خونشون نيس من ميشنوم که زير لب فحش خيلي رکيک ميده.
    حالا ديروز در کمال وقاحت پارو فراتر گذاشته بود و از پشت بوم يکي ميرفت پشت بوم خونه اون يکي و اونجا به هواي پر دادن کفتر خونه ها و موقعيتشون رو ديد ميزد. وحشت من امروز وقتي چند برابر شد که ديدم صبح يه خونه خالي و نيمه ساخت پيدا کرده و چون کسي اجازه نمي داده وارد خونشون بشه اين فرد بدون اجازه رفته بود رو پشت بوم اون خونه نيمه ساخت که به خيلي از خونه ها راه داره و من يواشکي ازش فيلم و عکس گرفتم و کلي خونه مارو ور انداز مي کرد و همينطور بقيه خونه هارو.
    چند روزه کار ما شده بريم بالا پشت بوم خونمون برا ايشون کفتر پر بديم يا اينکه سنگ ورميداره پرت مي کنه رو سقف خونه ها و ديروز که کلا انگاري رو پشت بوم خونه ما و همسايه ها جنگ بود از بس هرچي دستش مي رسيد پرت مي کرد. هيچ کسي هم جرات نداره بگه خب کفترتو رو پشت بوم خونه خودت پر بده چون به شدت آدم خلافيه
    خدا شاهده تو اين مدت آسايش نداشتيم. ديشب تا صب نتونستم بخوابم و با هر صدايي بيدار مي شدم خونه رو چک مي کردم. بقيه اعضاي خانواده حالا يا نشون نميدن يا واقعا مثل من استرس و اضطراب ندارن ولي من زندگيم مختل شده. هم به خاطر سر و صداي سقف خونه که همش سنگ پرت مي کنه يا زنگ در خونه رو ميزنه هم به خاطر ترس از دزدي اين آدم بي وجدان (چند ساله ميشناسمش ميدونم پاش بيفته خواهر و مادر و پدر خودشو نميشناسه چه برسه به بقيه).
    واقعا چرا جامعه ما بايد طوري باشه که يه همچين فردي بتونه آزادانه چرخ بزنه و آسايش رو از اطرافيانش سلب کنه و ما هم بايد منتظر باشيم تا ايشون اقدام کنه - مثل طعمه اي که ميدونه شکارچي در کمينشه؟ اطرافيان بهم ميگن فکرتو آزاد کن کاريت نباشه (من درس دارم تمرکزم کامل از دست رفته)ولي من هرچقدر سعي مي کنم ريلکس باشم نمي تونم

  2. 2 کاربر از پست مفید پروانه_شدن تشکرکرده اند .

    زونیام (جمعه 05 دی 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 04 دی 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.